چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ |۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 12, 2024
ث

حوزه / خادمیاران و یاوران کانون بانوان و خانواده آران و بیدگل علاوه بر اجرای طرح‌های کافه کتاب دختران ماه با نسیم رضوی، اطعام، قربانی و برآوردن آرزوی یک نوجوان یتیم محرومیت‌زدایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان معصومه سرمدی مسئول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده آران و بیدگل امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اعطای وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریالی در تحقق بخشیدن آرزوی دوچرخه داشتن یک نوجوان یتیم در آران و بیدگل خبرداد.

معصومه سرمدی همچنین با اشاره به اجرای برنامه‌های کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده آران وبیدگل در دهه ولایت با هشت سرفصل محرومیت‌زدایی، اطعام، قربانی، دیدار خانواده شهدا و سادات، محافل و جشن‌های خانگی وخیابانی، شادیانه مادرانه دخترانه در روستا واجرای طرح کافه کتاب دختران ماه با نسیم رضوی افزود: خادمیاران و یاوران این کانون سنت قربانی را با توزیع ۸۳ کیلوگرم گوشت گوسفندی به مبلغ ۳۸۲ میلیون ریال در بسته‌های یک کیلویی و ۵۰۰ گرمی بین مددجویان انجام دادند.

وی تصریح کرد: خادمیاران و یاوران کانون بانوان و خانواده طرح اطعام رضوی را نیز با توزیع ۳۳۵ خوراک(پُرس) غذای گرم به مبلغ ۱۷۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال در سطح شهر روستا اجرا کردند.

به گفته وی همچنین برنامه‌های دختران ماه با برگزاری کافه کتاب با عنوان "نسیم رضوی"، برگزاری جشن شادیانه برای دختران حافظ و قاری قرآن در منزل خادمیار و دیدار با دختران ماه سادات و تقدیر از آنها با اهدای هدایا در مجموع با هزینه ۱۲ میلیون ریال در دهه ولایت اجرا شد.

مسئول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده آران و بیدگل برنامه‌های فرهنگی اجتماعی این کانون را در قالب دیدار مادر شهدای سادات و برگزاری شادیانه مادرانه دخترانه به مناسبت عید غدیر در روستای علی آباد یادآورشد و گفت: ۲ محفل جشن خانگی به مناسبت تولد امام هادی(ع) و محفل جشن خیابانی نیز با همکاری کانون‌های تعلیم و تربیت و شمس الشموس همراه با غرفه‌های پذیرایی، فرهنگی، مشاوره و طب سنتی در مجموع به مبلغ ۸۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha