شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از افزایش جنگ‌های شناختی دشمنان در مناسبت‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در جمع بسیجیان و مدیران شهرستان جم پایداری و بقای انقلاب اسلامی را حاصل تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) دانست و گفت: انقلاب اسلامی شاهد اقدامات مخرب متعددی از سوی دشمنان قسم خورده خود بوده است اما به لطف تدابیر حکیمانه امامین انقلاب توانسته است تا به حال با سربلندی از این اقدامات دشمنان عبور کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس در جامعه ابراز کرد: شایسته است مسئولین فرهنگی با بکارگیری از تمام توان خود بتوانند فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی را که تمامی آنها نشات گرفته از از دوران دفاع مقدس است را در راستای پیشرفت کشور، انقلاب اسلامی و مسیرهای الهی آن در جامعه گسترش دهند.

وی انسجام و هم‌افزایی نهادهای مختلف را با بسیج مهم خواند و تصریح کرد: انسجام و هم‌افزایی نهادهای مختلف کشور با بسیج سبب پیشرفت، عبور از موانع دشمنان و خنثی کردن توطئه آنها می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه بیشتر نقشه های شوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران در مناسبت‌ها اجرایی میشود خاطرنشان کرد: دشمنان دائم در فکر ضربه زدن به کشور از طرق مختلفی همانند جنگ شناختی می‌باشند و اکثر هجمه این جنگ در مناسبت‌های کشور اجرایی می‌شود.

رزمجو در پایان افزود: شایسته است در همین راستا بصریت‌افزایی را در جامعه از طریق جهاد تبیین گسترش دهیم تا مانع از به ثمر رسیدن اقدامات مخرب دشمنان در جنگ شناختی شویم.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha