چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تصاویر دیدار جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بانوان ایران اسلامی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به یاری پلیس آمده و با عاملان بی حجابی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران شنبه شب در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون مطهر شهدا است، گفت: به مدد الهی هم اکنون مرزهای جمهوری اسلامی ایران، از امنیت مطلوب برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در بحث مواد مخدر و قاچاق به طور جد با مخلان برخورد خواهد شد، اظهار کرد: بحث سرقت، قاچاق و خرید و فروش سلاح و مهمات که برای جامعه ایجاد ناامنی می کند در اولویت فعالیت های پلیس قرار گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: پلیس و سایر دستگاه ها به صورت جدی در حال پیگیری موضوع عفاف و حجاب هستند و در جلسات مکرر با رئیس جمهور و دیگر مسئولان، پیگیری ها و برنامه های لازم برای اشاعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است.

به گفته سردار رضایی، پلیس با حمایت و پشتیبانی نمایندگان ولی فقیه در استان ها، علما، مبلغان و دیگر مسئولان و مدیران کشور و استان امنیت خوبی در کشور برقرار خواهد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه مردم استان لرستان مردمی ولایی و انقلابی هستند، خاطرنشان کرد: بانوان ایران اسلامی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به یاری پلیس آمده و با عاملان بی حجابی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha