یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1102758
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
تصاویر / دیدار شهردار تهران با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه ای انتصاب رئیس جدید دیوان عالی کشور و دادستان کل کشور را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه ای انتصاب رئیس جدید دیوان عالی کشور و دادستان کل کشور را تبریک گفت که متن این دو پیام به این شرح است:

حضرت حجت‌الاسلام‌ و المسلمین آقای حاج شیخ محمد جعفر منتظری زید عزه

سلام علیکم و رحمت الله

انتصاب شایسته شما به ریاست دیوان عالی کشور را تبریک می‌گویم و از خداوند متعال توفیق بیش از پیش شما در خدمت به مردم و نظام اسلامی را مسئلت دارم. یقیناً حضور حضرتعالی که فردی کار آزموده و دارای کوله باری از تجارب ارزشمند مدیریتی می‌باشید، در سمت ریاست دیوان عالی کشور، می‌تواند دستگاه قضایی را در نیل به اهداف عالیه اسلامی موفق بدارد.

امیدواریم در سایه عنایات حضرت ولیعصر -عجل الله تعالی فرجه الشریف- بتوانید در تحقق عدالت و مبارزه با فساد گام های ارزشمندی بردارید.

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای موحدی‌آزاد زید عزه

سلام علیکم و رحمت الله

انتصاب شایسته جنابعالی که از مدیران متعهد و کار آمد دستگاه قضایی کشور می باشید در سمت دادستان کل کشور را تبریک می‌گویم.

آرزومندم در این جایگاه خطیر، مستظهر به تأییدات الهی باشید و بتوانید در خدمت به آرمان‌های رفیع نظام اسلامی برای تعمیق عدالت و مبارزه با فساد در مسیر تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب -ادام الله ظله- موفق و سربلند باشید.

بی‌شک اشراف شما به مسائل قضایی و سوابق ارزشمند مدیریتیتان در آن مجموعه، نویده دهنده فصلی نو در مسیر عدالت گستری دستگاه قضاء خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهرعلی گوهری IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    باسلام درودوخسته نباشی به رهبرعزیمان وپیام تبریک ایت الله حسینی به حجت السلام ومسلمین ریاست محترم دیوان عالی کشوروحجت السلام ومسلمین دادستان کشوررامن هم ازطرف خودم ومردم شریف دین انقلاب اسلامی را تبریک می‌گوییم وباعنایت لطف خداوندمتعال عمری باعظمت ونورانی خواستاریم الهی امین همیشه کشورعزیزیمان انقلاب اسلامی سرفرازبایاری امام زمان باشدوازنهضت امام خمینی (ره)تاانقلاب مهدی (عج)محافظت بفرمایدبایاری سیدالشهداوشهدای دفاع مقدس