شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ سردار رحیم نوعی اقدم گفت: رمز پیروزی ما در دفاع مقدس داشتن روحیه جهادی و مهمتر از آن روحیه خدایی بود و چون با خود بودیم و به خدا توکل کردیم، وعده قرآن محقق شد و پیروز شدیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار رحیم نوعی اقدم امروز در دوره استانی خط امام بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر روز عزت و شرف، برخورداری از نصرت الهی، پیروزی اخلاص، پیروزی باورهای دینی، شهامت، شجاعت، صف‌شکنی و شب‌شکنی و پیروزی امامت و ولایت بود.

وی ادامه داد: رمز پیروزی ما در دفاع مقدس داشتن روحیه جهادی و مهمتر از آن داشتن روحیه خدایی بود، چون با خود بودیم و به خدا توکل کردیم، وعده قرآن محقق شد و ما پیروز شدیم.

سردار نوعی اقدم ادامه داد: ما خواستیم پیروز باشیم و پیروز شدیم و پیروز هستیم، چون میخواستیم و همه این‌ها به همه این‌ها با اراده مردم صورت گرفت.

همرزم سردار سلیمانی با اشاره به این‌که اخلاص در عمل، باور و توکل به خدا در هر کاری غیر ممکن‌ها را ممکن می‌کند، اظهار کرد: نمونه بارز این مورد را به عینه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه و در دوران دفاع مقدس دیدم.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ایران هر آنچه در طبق اخلاص داشت برای انقلاب نثار کرد، اضافه کرد: ما با یاری خداوند پیروز شدیم و امروز پیروز هستیم و همچنان قدرتمند خواهیم ماند.

همرزم سردار سلیمانی با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی برگرفته از اندیشه ارزشمند امام راحل و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: بسیج امتحان خود راپس داده است و همواره موفق عمل کرده است.

سردار نوعی اقدم اضافه کرد: اگر به اذن و اراده الهی وظیفه خود را درست انجام دهیم بدون شک پیروز و موفق خواهیم شد، چرا که این وعده الهی است و در وعده الهی تخلف وجود ندارد.

همرزم سردار سلیمانی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا نماد عزت، مقاومت و پایداری هستند و تنها راه غلبه بر مشکلات جامعه الگو قرار دادن شهدا است.

وی گفت: شهدا امروز برای ما بسیار گرانسنگ و ارزشمند هستند چرا که در سایه خون و جانفشانی آن‌ها است که ملت ایران امروز در مسند قدرت و صلابت منطقه‌ای و جهانی قرار گرفته است.

سردار نوعی اقدم با تاکید بر الگوبرداری از ادبیات دفاع مقدس گفت: اگر مردم در وجود ما روحیه جهاد و مبارزه را ببینند مقاوم‌تر خواهند ایستاد و رمز پیروزی ما در دفاع مقدس ارتباط و اعتماد به خدا بود.

استاندار زنجان نیز در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: دانشجویان از ابتدای انقلاب نقش تاثیرگذاری در پیروزی کشور داشتند.

محسن افشارچی با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشجویان در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارند، افزود: انتظار داریم دانشجویان با بصیرت در مقابل فتنه و شیطنت دشمنان بایستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha