دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/ چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه صنف پوشاک به سمت تولید پوشاک ایرانی اسلامی جهت داده شود، گفت: گاهی یک خانم متدین برای پیدا کردن لباس مناسب اسلامی باید چندین مغازه را بگردد و گیرش هم نیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل که با موضوع زیست عفیفانه و زندگی مومنانه برگزار شد، اظهار داشت: تقدم منافع جمعی بر منافع فردی و تقدم آرمان های اصول دین در زمینه استقلال، آزادی کشور و تمدن نوین اسلامی بر اصول دیگر مهمترین عوامل زیست عفیفانه و زندگی مومنانه است.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه بر اساس آرمان شهدا باید بی حجابی و بی غیرتی از جامعه رخت بربندد، گفت: در زیست عفیفانه باید مسائل ارزشی و اخلاقی در زندگی فردی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام سلیمانی با انتقاد از عدم تناسب جشن عروسی های امروز با ارزش های دینی و سنتی، اظهار کرد: در بعضی خواستگاری ها به دلیل نبود صداقت و عدم توجه به مسائل ارزشی باعث می شود تا مهریه ها بر اساس چشم و هم چشمی بر داماد تحمیل شود.

امام جمعه آران و بیدگل آموزش به معنای واقعی کلمه براساس حکمت، برهان، امید آفرینی همراه با ملاطفت و مهربانی را مهمترین راهکار برای زیست عفیفانه و زندگی مومنانه عنوان کرد و یاد آورشد: دستورات ائمه اطهار(ع) در جامعه جدی گرفته نمی شود .

حجت الاسلام سلیمانی برلزوم بصیرت افزایی تاکید کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن بازگشایی دانشگاهها و مدارس، روشنگری لازم در زمینه توطئه های استکبار جهانی برای نسل جوانان انجام شود.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه عزاداری های محرم امسال علیرغم توطئه های دشمنان با شکوه‌تر از سال های قبل برگزار شد، اظهار کرد: باید کسانی را که زمینه برگزاری عزاداری ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) امسال را از نظر کمی و کیفی بهتر از سال های قبل فراهم کردند مورد تقدیر قرار گیرند.

حجت الاسلام سلیمانی برلزوم حفظ فرهنگ اصیل دینی و قرآنی در دارالشهدای آران و بیدگل تاکید کرد و ابراز داشت: از طریق بیلبورد و نصب المان های شهری افتخارات ارزشی، فرهنگی، قرآنی و ایثارگری مردم آران و بیدگل در معرض دید عموم گردشگران داخلی و خارجی قرار بگیرد .

امام جمعه آران و بیدگل در پایان با بیان اینکه صنف پوشاک به سمت تولید پوشاک ایرانی اسلامی جهت داده شود، یاد آور شد: گاهی یک خانم متدین برای پیدا کردن لباس مناسب اسلامی باید چندین مغازه را بگردد و گیرش هم نیاید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha