یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
سی

حوزه / نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل گفت: اگر رشادت های حاج قاسم و شهدای مدافع حرم نبود الان باید شاهد حضور داعش در شهرهای کشور بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان جواد نائینی در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن محکوم کردن حادثه تلخ تروریستی حرم شاهچراغ(ع) شیراز، گفت: باید قدردان شهدای مدافع حرم به ویژه شهیدحاج قاسم سلیمانی باشیم که داعش را نابود کردند و اگر رشادت های این عزیزان نبود الان باید شاهد حضور داعش در شهرهای کشور بودیم.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل داعش را دست پرورده استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دانست و اظهار کرد: در حالی که آمریکایی ها اعلام کردند از بین رفتن داعش ۲۰ سال زمان می برد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توانست این گروه تروریستی را از بین ببرد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از ثبت نام کنندگان انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید کرد.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری حوزه پیرامون راهکارهای برخورد با بی حجابی، اظهار کرد: مسئله حجاب نیاز به فرهنگ سازی در سطوح مختلف دارد.

نائینی در پایان با اهدای هدایایی از تلاش های خبرنگاران قدردانی کرد.

انتهای پیام

اگر حاج قاسم و شهدای مدافع حرم نبودند الان داعش داخل شهرهای ایران بود

اگر حاج قاسم و شهدای مدافع حرم نبودند الان داعش داخل شهرهای ایران بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha