دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه مرند گفت: خانواده‌ها مراقب باشند تا در تربیت فرزندان علی الخصوص کودکان سهل انگاری نشود و نوجوانان و جوانان علی الخصوص کودکان به‌گونه‌ای تربیت شوند که در آینده پایبند به تمام قوانین و ارزش‌های دینی و اخلاقی نظام جمهوری اسلامی و هویت ملی باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی نعمت زاده امام جمعه مرند امروز در دیدار اعضای دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر کودک باغچه‌بان با بیان اینکه خانواده‌ها مراقب باشند تا در تربیت فرزندان علی الخصوص کودکان سهل انگاری نشود، اظهار داشت: نوجوانان و جوانان علی الخصوص کودکان باید به‌گونه‌ای تربیت یابند که در آینده پایبند به تمام قوانین و ارزش‌های دینی و اخلاقی نظام جمهوری اسلامی ایران و هویت ملی باشند.

امام جمعه شهرستان مرند، با اشاره به اینکه آینده این انقلاب به همین بچه‌ها سپرده خواهد شد، خاطرنشان کرد: فرزندان ما و نسل آینده باید استمرار حرکت ملت امام حسین(ع) باشند، چرا که حضرت سیدالشهداء(ع) نقطه وحدت همه مسلمانان عالم علی الخصوص شیعیان است و راهپیمایی بزرگ و میلیونی اربعین گواه این عشق است.

وی خاطرنشان کرد: از برنامه‌های ویژه کودکان و هر فعالیتی که در راستای تربیت فرزند ایران اسلامی صورت بگیرد، قطعا حمایت می‌کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند، با بیان اینکه تلاش کنید جشنواره باغچه‌بان بین المللی شود، گفت: جشنواره‌های فرهنگی و هنری باید در برگیرنده آثار فاخر و ارزشمندی باشد، ضمن اینکه شهرستان مرند از گذشته تاکنون هنرمندان زیادی در خود پرورش داده و باید هنر اصیل ایرانی اسلامی به سایر کشورها نیز منتقل شود، بنابراین انتظار می‌رود این جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha