دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد علی ساداتی امام جمعه سرپل ذهاب

حوزه/ امام جمعه سرپل ذهاب گفت: با توجه به وضعیت کنونی جهان باید خدمت در موکب حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) با نگاه تمدن سازی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد علی ساداتی، امروز در همایش موکب‌داران اربعین حسینی(ع) در سرپل ذهاب، گفت: زحمات همه مسئولین و ادارات در خصوص کارهای صورت گرفته برای آمادگی موکب های اربعین قابل تقدیر و ستودنی است.

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: فعالیتهای آماده سازی و ایجاد فضای معنوی اربعین برای حضور زوّار از سراسر کشور در سرپل ذهاب بسیار خوب و با شور و حال وصف نشدنی است.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت کنونی جهان باید خدمت در موکب حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) با نگاه تمدن سازی باشد.

حجت الاسلام ساداتی ضمن بیان عبارتی از زیارت اربعین و با تکیه بر روایات ظهور امام زمان(عج)، اربعین را ظرفیتی برای معرفی امام حسین(علیه السلام) به دنیا دانست و گفت: راهپیمایی عظیم اربعین زمینه اتحاد و همدلی جبهه ایمانی را فراهم می نماید.

در این جلسه بابلی فرماندار سرپل ذهاب نیز نکاتی در مورد مواکب بیان کرد و در پایان پروانه مواکب شهرستان از طرف ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به مسئولین اهدا شد.

نگاه خدمت در مواکب اربعین نگاه تمدنی باشد

نگاه خدمت در مواکب اربعین نگاه تمدنی باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ح.اصلانی از قم IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    0 0
    با سلام، حوزه علمیه استان کرمانشاه چه تمهیداتی را برای مراسم عظیم اربعین اندیشده است با توجه به اینکه یکی از مرزهای عبور زایرین مرز خسروی در قصرشیرین می باشد، آیا امکانات رفهای حداقلی و جای استراحتی برای خانواده طلاب متاهل و مجرد در نظر گرفته؟
    • محمد سهرابی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      0 0
      بهترین فرصت برای نشان دادن ظرفیت های حوزه های علمیه و توانمندی در خصوص ساماندهی طلاب و زائر و فرصتی طلایی برای جذب نشل جوان و دانش آموزان همین روزهاست که باید مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه با تشکیل گروه های جهادی در مسیر تردد زوار و حضور در موکب های جاده ای و شهری، بهره لازم را داشته باشد.
  • م.محمودی از قصر شیرین IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه تاکنون نتوانسته مدرسه تعطیل شده امام صادق(ع) شهرستان قصر شیرین را باز گشایی کند. اگر ما در قصر شیرین حوزه ای می داشتیم چه کارهای جهادی تبلیغی و همراه نمودن جوانان مسجدی،بسیجی و کوچه و بازار را زیر نطر امام جمعه شهرستان که انجام نمی دادیم. چه کسی مقصره؟
    • ع. مهدوی طلبه قصری مقیم قم IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      0 0
      خدا را شکر که مسئولین مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه بیاد حوزه علمیه تعطیل شده قصر شیرین افتاده اند، نکنه همین دلنوشته مخاطبین سایت حوزه علمیه قم کارگر افتاد.
  • محمد جوادی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    تشریف فرمایی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای فرخ فال را به استان کرمانشاه به فال نیک می گیریم. ایکاش دستور راه اندازی مجدد حوزه علمیه حصرت امام صادق(علیه السلام) در شهرستان مرزی قصر شیرین را صادر کند که حقیقتا با حمایت همه جانبه مایه خیر و برکت برای استان کرمانشاه و ایام اربعین هم طلاب و اساتید مورد عنایت امام حسين (عليه السلام) خواهند بود.