دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: اهداف دشمن از تکرار عملیات تروریستی در شاهچراغ جلوه دادن نبود امنیت و تلقین ناکارآمدی دولت در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: از عصر عاشورا زینب تجلی می کند و از آن به بعد نهضت به ایشان واگذار شده بود و زنان باید از حضرت زینب(س) و نقش تاریخ ساز آن بانو الگو بگیرند.

وی در ادامه به تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پرداخت و افزود: معظم له عملکرد سپاه را در ابعاد نظامی،‌ مردمی، خدماتی و سازندگی، منحصر به‌ فرد و افتخارآمیز است و در تاریخ کشور هیچ مجموعه نظامی با این اندازه از سلامت معنوی، سیاسی، اخلاقی و انسانی وجود نداشته است.

حجت الاسلام محمدی ابراز کرد: سپاه پاسداران با همراهی و همکاری ارتش فداکار، حدود دو سال بعد از شکل‌گیری در چند عملیات بزرگ از جمله فتح‌المبین و آزادی خرمشهر، نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا کرد و توانست قدرت عظیم دفاع نظامی انقلاب را به رخ دشمن بکشد.

خطیب جمعه جم گفت: امروز به قله‌ها نزدیک شده‌ایم، بنابراین امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست بلکه روز شوق و امید و حرکت است و مسئولان کشور باید با این روحیه حرکت کنند.

امام جمعه جم ادامه داد: نمی‌گوییم از مسئولین انتقاد نشود اما بیان انتقاد همراه با اعتماد به مسئولان باشد، چرا که مسئولان با شوق، توانمندی، توکل به خدا و با همه توان در حال کار هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار خانواده شهدا گفت: رهبر انقلاب اهالی هنر و رسانه را به تلاش هرچه بیشتر در زنده‌ نگه‌داشتن هنرمندانه یاد شهدا و الگوسازی برای نسل جوان فراخواندند. از زاویه «ارزش‌گذاری قرآنی»، پدران، مادران و همسران شهدا را دارای فضیلتی بیشتر از دیگر مومنان و مصداق صابرانی برشمردند که خداوند بر آنان صلوات و رحمت می‌فرستد.

حجت الاسلام محمدی با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، گفت: اهداف دشمن از تکرار عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ جلوه دادن نبود امنیت و تلقین ناکارآمدی دولت در این حوزه است.

وی بیان کرد: قهرمان اصلی این واقعه نیروهای امنیتی داخل حرم بودند که با چابکی تمام جلوی گسترش این اتفاق را گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha