شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام یاسین حسین آبادی

حوزه/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری ویژه برنامه‌های عزاداری در ایام اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه‌های عزاداری مسجد مقدس جمکران در اربعین حسینی بیان کرد: در روز اربعین ویژه برنامه عزاداری از ساعت ۱۷ با اجرای برنامه‌های قرآنی آغاز شده و زیارت اربعین توسط سید علی حسینی نژاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی به سخنرانی و ذکر مصیبت خواهد پرداخت.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: امشب بعد از نماز مغرب و عشا نیز ویژه برنامه عزاداری و قرائت دعای توسل از ساعت ۲۰ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری و مداحی علی صادقی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری مراسم شام اربعین حسینی گفت: این مراسم نیز بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام حسین آبادی و مداحی علی حبیب زاده برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسین آبادی با بیان اینکه در این ایام موکب مسجد مقدس جمکران در شبستان امام حسن عسکری(ع) میزبان زائران اباعبدالله الحسین(ع) است، خاطرنشان کرد: محور برنامه‌های مسجد مقدس جمکران معیت با امام زمان(عج) خواهد بود و بر همین اساس مجموعه‌های مختلف مسجد مقدس جمکران اعم از جوانه‌های انتظار، گل نرگس، راویان انتظار و... با همین محور برنامه‌های خود را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha