یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: شهید آیت الله مدنی در اوایل جنگ تحمیلی ضمن تبیین و روشنگری در تقویت روحیه رزمندگان اسلام، نقش بسزایی داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، الیاس گل محمدزاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا شامگاه روز یک شنبه در اجلاسیه کنگره ۱۰ هزار شهید استان و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدنی در آذرشهر با اشاره به نقش شهید مدنی در دوران دفاع مقدس، گفت: شهید مدنی در اوایل جنگ تحمیلی ضمن تبیین و روشنگری در تقویت روحیه رزمندگان اسلام، نقش بسزایی داشت.

وی ایمان به خدا، اسلام و قرآن، اعتقاد به اصل جمهوری اسلامی، روحیه شهادت طلبی، صبر و بردباری رزمندگان را عوامل موثر در پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی عنوان کرد.

گلمحمدزاده با اشاره به سفارش و وصیت شهدا به حضور در مساجد و پایگاه ها، بیان کرد: نقشه راهی که شهدا در مسیر ما گذاشتند معنویت است و این معنویت با حضور پررنگ در مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و رعایت حجاب و ... حاصل می شود و همه این ها از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی در خصوص تلاش و تمرکز دشمن بر روی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم، افزود: دشمن در جنگ شناختی با جمهوری اسلامی ایران ذهن جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است و سعی دارد با تزریق ناامیدی، باور، افکار و ذهن جوانان، بخصوص نسل سوم و چهارم انقلاب را متزلزل کند و عوامل ماندگاری این انقلاب را در ذهن آنان کمرنگ کند .

جانشین فرمانده سپاه عاشورا تلاش مسئولان را در جهت تأمین و رفع مشکلات مردم در راستای تزریق روحیه امید آفرینی در جامعه، خواستار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha