پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
قرارگاه جهاد تبیین دانش آموزی خوزستان

نشست قرارگاه جهاد تبیین دانش آموزی تحت اشراف دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست قرارگاه جهاد تبیین دانش آموزی تحت اشراف دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این نشست، ابتدا گزارشی از فعالیت های قرارگاه جهاد تبیین دانش آموزی خوزستان در تابستان ۱۴۰۲ ارائه شد و در ادامه هر کدام از مسئولان و حاضرین به بیان نقطه نظرات خود درباره موضوع جلسه پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان هم اظهار کرد: آموزش و پرورش در اولویت اول کشور است و ۲۰ سال نسبت به این مسأله مهم غفلت کرده ایم.

وی با اشاره به برنامه ریزی در سه لایه ویژه دانش آموزان مدارس استان خوزستان، خاطرنشان کرد: دانش آموزان، معلمین و والدین سه سطح مدنظر هستند و کارهای انجام شده براساس توانمندی کنونی بوده و در دوره های بعدی افزایش پیدا خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به هدف مهم "تربیت نیروی مؤمن و انقلابی در مدارس و آموزش و پرورش" اشاره و ادامه داد: باید به معلمین توجه داشت، اگر معلم به معنای واقعی کلمه تربیت شود خیلی از دغدغه های برطرف می شوند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: باید برای کادر پروری از بین دانش آموزان مستعد استان خوزستان انتخاب و برای آنها برنامه ریزی کرد تا به نقطه مطلوب خود راه پیدا کنیم. نکته دیگر نیز هر مدرسه را به یک مسجد فعال باید مرتبط و وصل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha