یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کارگر امام جمعه خارگ

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: بعد از رحلت پیامبر اسلام که اسلام اموی میدان دار بود، قیام حسینی بقاء اسلام ناب را تضمین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام در حسینیه شهید ملاح زاده خارگ گفت: درسی که امام راحل از عاشورا گرفت باعث شد که بتواند به تنهایی در مقطعی از تاریخ در برابر شاه ایستادگی کند در حالی که سی هزار مستشار آمریکایی و نیروهای سری و ساواکی با تجهیزات مدرن در کشور بودند.

وی افزود: آن روزی که امام را نیمه شب از قم به تهران بردند یک نفر در دفاع از امام محافظت نمی کرد اما توکل و توجه به خداوند باعث شد که روزی برسد که میلیون ها نفر به فتوای الهی ایشان عمل کنند.

امام جمعه جزیره خارگ با اشاره به رحلت پیامبر(ص)، ابراز کرد: پیامبر سختی های دوران تحریم شعب ابی طالب را تحمل و اتصال به خداوند، اسلام را معرفی کرد و در زمان بعد از رحلت پیامبر اسلام که اسلام اموی نمایان شد، قیام حسینی بقاء اسلام ناب را تضمین کرد.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به برکت قیام امام حسین علیه السلام گفت: پیشروی حق در همه تاریخ و شکستن انسداد راه حق از دیگر برکات قیام عاشورا بوده است. همچنین در افتادن با قدرت ها و شکستن ابهت پوشالی آنها از برکات عاشورا است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha