دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ماهنشان گفت: در مورد امنیت ملی و منافع ملی کشور با هیچ کس مسامحه‌ای صورت نخواهد گرفت و وارد جنگ بی‌حاصل نمی‌شویم چون آرزوی غرب وارد کردن ایران به جنگ بی‌حاصل و تضعیف و جلوگیری از نفوذ منطقه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری، امام جمعه ماهنشان در خطبه‌های نماز این هفته به زلزله اخیر مراکش و سیل اخیر لیبی که باعث شد ده‌ها هزار نفر در دو کشور کشته و مجروح و آواره شوند، اشاره و اظهار کرد: مردم این دو کشور اسلامی با صدمات و دشواری‌های فراوانی روبرو هستند.

امام جمعه ماهنشان افزود: بنده از طرف خود و تمام نمازگزاران و ملت ایران با همه این عزیزان همدردی کرده و برای همه جانباختگان علو درجات و به بازماندگان تسلیت عرض کرده و برای همه مصدومان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و از دولت و ملت شریف ایران درخواست دارم تا از کمک‌های مادی و معنوی و نوع دوستانه خود را دریغ نکنند.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و اهمیت راهبردی آن اشاره و تصریح کرد: این دیدار با وجود اهمیت سیاسی، امنیتی و گفتمانی که داشت، ریشه و نشأت گرفته از ارتباط قلبی و محبت قدیمی بین رهبر معظم انقلاب و مردم شیعه و سنی این دیار بود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با تاکید بر اینکه در مورد امنیت ملی و منافع ملی کشور با هیچ کس مسامحه‌ای صورت نخواهد گرفت، افزود: وارد جنگ بی‌حاصل نمی‌شویم چون آرزوی غرب وارد کردن ایران به جنگ بی‌حاصل و جلوگیری از نفوذ منطقه‌ای آن است.

وی ابراز کرد: تمام دنیا می‌داند و دوباره باید بدانند ما رهبری حکیم و دوراندیش و سیاستمدار داریم که سایه چندین جنگ حتمی را از سر کشور دور کرده و خدعه و نیرنگ دشمنان را به خودشان بازگردانده و این مسیر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha