جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با انتقاد از لغو مکرر پروازهای بوشهر گفت: لازم است مدیریت شایسته ای در پروازهای فرودگاه بوشهر شود، هرچند که مسئولان استان تذکرهای لازم را به متولیان امر دادند ولی همچنان شاهد لغو پروازها هستیم و این اصلا زیبنده مردم استان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر درباره ضرورت تعامل با جامعه در بیان مقام معظم رهبری گفت: همواره سیاست کشور ارتباط با کشورهای مختلف جهان بوده و در این زمینه متکی به به ارتباط محدود و خاص نیستیم.

خطیب جمعه بوشهر با بیان اینکه سیاست نظام جمهوری اسلامی، تعامل مثبت و عزتمندانه با کشورهای مختلف دنیا است ابراز داشت: ارتباط موثر و مثمر ثمر سیاست دولت سیزدهم در همکاری با کشورهای مختلف است و ارتباط با کشورها بر مبنای مصلحت، حکمت و عزت اولویتی اجتناب ناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با انتقاد از لغو مکرر پروازهای بوشهر گفت: لازم است مدیریت شایسته ای در پروازهای فرودگاه بوشهر شود، هرچند که مسئولان استان بوشهر تذکرهای لازم را به متولیان امر دادند ولی همچنان شاهد لغو پروازها هستیم و این اصلا زیبنده مردم استان نیست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار پاسخگویی سازمان هواپیمایی کشور در خصوص لغو مکرر پروازها شد و گفت: این مسأله نگرانی و نارضایتی مردم را به همراه داشته است و سازمان هواپیمایی کشور باید پاسخگوی مردم این استان باشد.

امام جمعه بوشهر به در پیش رو بودن فصل بازگشایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از دانش‌آموزان نیازمند حمایت برای تهیه وسایل مورد نیاز خود هستند؛ هرچند تلاش هایی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) شده اما لازم است مردم نیز به یاری دانش آموزان بشتابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • منیژه IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    0 0
    مو بچه بوشهر هسم مو خیلی بوشهر دوست دارم خیلی هیت ها میرم و عاشق امام حسین هسم مو ببرین تو گروهتون