شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1108546
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
بسیج رسانه بوشهر

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از برگزاری همایش «روایت فتح قله» روز دوشنبه سوم مهرماه با حضور سخنگوی کل سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محسن رضایی نژاد شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی همایش «روایت فتح قله» در دفتر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: رسانه ملی پیشتاز مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان خود به میدان مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق رسانه آمده اند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

رضایی نژاد با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در حال زوال و فروپاشی هستند، افزود: وحدت رویه و هم افزایی در جریان سازی در مبارزه با دشمنان در این جنگ شناختی بسیار حائز اهمیت است.
وی به نقش مهم و برجسته رسانه ملی در جهاد تبیین و امید آفرینی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: خط مقدم مبارزه با جنگ رسانه ای دشمنان، رسانه ملی است و این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی به برگزاری همایش «روایت فتح قله» اشاره کرد و گفت: این همایش روز دوشنبه سوم مهرماه با حضور سردار شریف معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه و مسئولین، مدیران و اصحاب رسانه استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار خواهد شد.

در این نشست مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: رسانه ملی با تمام ظرفیت های رسانه ای خود به مقابله با هجمه های بی امان دشمنان انقلاب اسلامی می پردازد.

مهدی حیدری افزود: در این برهه حساس که دشمنان تمام تلاش خود را برای هویت زدایی از جوانان میهن عزیز ایران اسلامی معطوف داشته اند، رسانه ملی در استان با تمام قوا و اقدام جهادی به مبارزه با این هجمه ها خواهد پرداخت.

در این نشست مسئولین مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و روابط عمومی سپاه امام صادق علیه السلام به بیان دیدگاههای خود در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha