شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مادر

حوزه/ چهارمین همایش ملی"نقش و جایگاه مادر؛ مادرانگی در ایران" با هدف توجه به ابعاد و زوایای مادرانگی در جامعه و فرهنگ ایرانی، آذرماه سال جاری در تهران برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این همایش با همکاری "بنیاد فرهنگی-بین‌المللی مادر" در دانشکده روان‌شناسی و علوم‌تربیتی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.

در این همایش، علاوه بر نشست‌های تخصصی و ارائه مقالات به شکل شفاهی و پوستر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و متخصصین، جشنواره، گفت‌وگوهای TED Talk و سایر برنامه‌های جانبی برای مادران و سایر اقشار درنظر گرفته شده است.

"مادرانگی در بستر سیاست‌گذاری و نظام حقوق ایران"، "مادرانگی، ادبیات، فرهنگ و هنر ایرانی"، "مادرانگی، اشتغال و مشارکت اجتماعی"، "فرزندآوری و فرزندپروری" و "مادرانگی و فن‌آوری"، محورهای اصلی در فراخوان این همایش ملی به شمار می روند.

گفتنی است مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه، هجدهم آبان ماه سال جاری است و زمان برگزاری همایش نیز بیست و هشتم و بیست و نهم آذرماه اعلام شده است.

همچنین لازم به ذکر است که نخستین همایش در سال ۱۳۹۵ در دانشگاه شیراز، دومین و سومین همایش در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ به ترتیب در «دانشگاه‌ تهران» و «دانشگاه فردوسی مشهد» برگزار شد و البته مقرر بود همایش چهارم در سال ۱۳۹۸ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود که به دلیل تقارن با همه‌گیری کرونا به سال ۱۴۰۲ موکول گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha