سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
یادواره شهید الماسی در شاهین دژ

حوزه/ سردار رجبی گفت: تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار محمد حسین رجبی امروز در یادواره شهید مدافع امنیت سردار رضا الماسی که در شهرستان شاهین دژ برگزار شد، با بیان این که سپاه و بسیج فدایی مردم در راه برقراری امنیت است، اظهار داشت: خون شهدای ما در امتداد خون شهدای کربلا است و مردم شاهین دژ همیشه در مقابل دشمنان ایستادگی و مجاهدت کرده اند.

وی با تقدیر از فضای همدلی ایجاد شده برای تشکیل و برگزاری یادواره شهید گرانقدر سردار الماسی افزود: زنان و مردان این دیار به پاس تجلیل از شهید الماسی و شهدای شهرستان در این مراسم حضور پیدا کرده اند که نشان از ولایت مداری و شهید پروری مردم شاهین دژ است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مردم شاهین دژ در موقعیت های سخت، امتحان خود را به خوبی و باافتخار با حضور در صحنه پس داده اند و بنده مراتب تقدیر و تشکر خود را از دست اندرکاران این یادواره را اعلام می کنم که خالق حماسه ماندگاری شدند.

وی با بیان این که شهدا و ایثارگران پرورش یافته مکتب سیدالشهداء هستند، گفت: بر پایه ایثار و رشادت‌های شهدا است که امروز مردم ایران در آسایش و آرامش زندگی می‌کنند و این نتیجه شیر پاک مادرانی است که این سرداران دلیر را در دامان خودشان به سبک نبوی و فاطمی تربیت کردند.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha