یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ حجت الاسلام محمودی به فعالیت برخی مهدها اشاره و گفت: نظارت بر مهدهای کودک با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به نشست مسئولان استانی با وزیر کشور در استانداری بوشهر با هدف بررسی و ساماندهی کالای ته لنجی و تجارت دریا محور گفت: در این جلسه به نمایندگی از مرزنشینان نکات کلیدی و ضرورت توجه به مردم را یادآور شدم و اینکه معیشت مردم ساحل نشین به دریا گره خورده و هر گونه محدودیت در این راستا معیشت و روزی ساحل نشینان را با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی بیان داشت: حذف کالای ملوانی موجب آسیب رسیدن به مردم می شود.

خطیب جمعه کنگان با تقدیر دفاع نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه امام صادق (علیه السلام) بوشهر از مرزنشینان در این دیدار، بیان داشت: ضرورت عرف ایجاب می کند کالای همراه ملوان حذف نشود و ضمن نظارت بر کالا لایحه در مورد کالای ملوانی نیازمند بازنگری از سوی مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام محمودی گفت: وزیر کشور قول حداقل یک سفر در سال را داد که فرمانده سپاه استان پیشنهاد داد کالای ملوانی در هر فصل مجوز داده شود.

خطیب جمعه کنگان با گرامیداشت هفته فراجا گفت: نیروی انتظامی به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا مجاهدان فی سبیل الله اند و اگر کسی می خواهد اهمیت نیروی انتظامی را بداند باید یک روز بدون نیروی انتظامی را تصور کند.

حجت الاسلام محمودی به برگزاری جشن وصال توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم شهرستان کنگان و اهدای ۶۳ سری جهیزیه به نوعروسان اشاره و ضمن تشکر از این اقدام افزود: سنت حسنه ازدواج آسان در جامعه نهادینه شود.

وی گفت: مسئله ازدواج آسان باید جدی گرفته شود و همه باید نسبت به زمینه سازی ازدواج جوانان اهتمام ورزند.

خطیب جمعه کنگان با گرامیداشت روز جهانی کودک و ضرورت توجه به کودکان افزود: بی توجهی به تربیت کودکان می تواند آسیب جدی به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام محمودی به فعالیت برخی مهدها اشاره و گفت: نظارت بر مهدهای کودک با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha