چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
حمله به بیمارستان غزه

حوزه/رئیس شورای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پی محکومیت جنایت وحشیانه و حمله هولناک به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در تجمع اعتراضی و اعلام انزجار به حمله وحشیانه ،هولناک و غیر انسانی رژیم غاصب اسرائیل به به بیمارستان المعمدانی غزه و همچنین حمایت از مردم مظلوم غزه مردم شهر یاسوج بیانه به شرح ذیل قرائت کرد.

در متن این بیانیه آمده است: خبر حمله هولناک و جنون آمیز رژیم خونخوار و سفاک اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت مظلومانه صدها زن و کودک بی‌گناه بقدری سخت و ناباورانه بود که اطلاق بدترین صفات رذیله نمی‌تواند عمق باطن خباثت این اقدام وحشیانه و ددمنشانه را نشان دهد. بی‌تردید داغ این ننگ هیچگاه از پیشانی آمریکا و کشورهایی که در طول حیات ننگین این رژیم منحوس حمایت و پشتیبانی کردند پاک نخواهد شد و کشورهایی که با وتو کردن لایحه آتش بس مخالفت و با این عمل غیر قابل بخشش، عملا چراغ سبزی برای این جنایت هولناک نشان دادند؛ در این جنایت شریک و باید پاسخگو باشند.

امروز روز عزای انسان و انسانیت، روز رستاخیز ملت‌ها و فطرت‌های پاک در برابر این جنایت، روز امتحان انسان و وجدان‍‍های بیدار، روز ترسیم مرز انسان و انسانیت، روز اعلام انزجار و بیزاری از ظلم و ستم فرزندان شیطان، روز خروش و اظهار خشم جهانیان از وقوع چنین عمل شنیع و غیر قابل تصور و اظهار لعن و نفرین بر وجود جرثومه نکبتی به نام اسرائیل و اعمال ضد انسانی او است. حال که پدیده زشت و کریه رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی ابا ندارد و افسار این موجود خونخوار توسط اربابانش رها و حتی مورد تشویق سران امریکا و برخی از متحدان غربی قرار گرفته و تمامی خطوط قرمز را پشت سر گذاشته است بفرموده ولی امر مسلمین دیگر نمی‌توان مانع خشم و خروش جوانان برومند جبهه مقاومت و مسلمانان جهان شد و طوفان‌های بنیان‌افکن جبهه عظیم مقاومت اسلامی در سراسر جهان آغاز و دیری نخواهد بود که لانه‌های این موجودات خبیث در سراسر جهان خصوصاً در سرزمین‌های اشغالی یکی پس از دیگری ویران شود.

از همه انسان‌ها و وجدانهای بیدار در سراسر جهان، انتظار است با ابراز همدردی از این واقعه دردناک و با تشکیل اجتماعات مردمی ضمن محکوم کردن این عمل ننگین، خواستار قطع ارتباط دولت‌های متبوع و مجازات این رژیم منحوس جعلی شده و در پایان دادن به رنج‌های ملت‌های مظلوم بویژه ملت ستم دیده و رنج کشیده فلسطین و پاک کردن جهان از پلشتی‌ها و وصله‌های ناجور و غده‌های سرطانی بپاخیزند.

همچنین به سران کشورهای اسلامی اعلام می‌کنیم امروز روز سکوت و یا صرف اعلام محکومیت و اظهار مواضع ضعیف و نمایشی که بی‌خاصیتی آن سال‌هاست عیان شده نیست و نمی‌تواند پاسخ خشم و نفرت انباشته شده‌ و لبریز مسلمانان باشد بلکه باید همراه با مردم غیور و مسلمان سراسر جهان، توفنده و کوبنده وارد میدان شد و جهان را برای این وجود منحوس و متحدانش تنگ و به حیات ننگین آن پایان داد.

ما آمریکای جنایت کار را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می‌دانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha