شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خیاط

حوزه/ حضورهای میلیونی پیام قاطعی به جنایتکاران صهیونیستی در غزه است که بدانند روزهای آخر خود را سپری می‌کنند و وعده ۲۵ساله هر چه زودتر محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، امروز حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی خیاط در تجمع اساتید و طلاب در محل مدرسه علمیه عالی نواب مشهد که با سخنرانی شیخ ابراهیم زکزاکی همراه بود، ابراز کرد: جنایت در غزه به صورتی شده که واژه‌ای را برای توصیف آن نمی‌یابیم.

وی با بیان اینکه در طول بیش از ۷۰ سال، جنایت رژیم صهیونیستی را شاهد بوده‌ایم، تصریح کرد: فلسطینیان هویت خود را به برکت انقلاب اسلامی یافته‌اند؛ آنان امروز با دشمن مقابله و او را ذلیل می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به حمایت‌های اسرائیل، اظهار کرد: این صحنه‌ها، پرده تزویر را کنار زد. آنان بیمارستان را که طبق همه قوانین بین‌المللی در امان است، هدف قرار دادند و خدا ایشان را رسوا کرد به‌گونه‌ای که همه کسانی که در این جنایت شریک هستند با توطئه نخ‌نمای «کار خودشان است»، می‌خواهند آن را از خود بزدایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خیاط تأکید کرد: حوزه علمیه خراسان این جنایت غیر قابل‌ وصف را محکوم می‌کند و از همه مجامع بین‌المللی و داخلی و کسانی که می‌توانند جلوی ماشین کشتار در غزه را بگیرند، می‌خواهد به وظایف خود عمل کنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: همه آزادی‌خواهان و ملت‌های جهان برای اقدام آماده باشند؛ زیرا امیدی به دستگاه‌های بین‌المللی نیست.

وی از همه مردم در سراسر کشور، آحاد مردم، جامعه دانشگاهیان، اصناف و به‌خصوص علمای اعلام و روحانیت و طلاب خراسان از سوی شورای‌عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان قدردانی کرد که به صحنه آمدند و جان‌فشانی خود را اعلام کردند.

مدیر حوزه علمیه خراسان با تأکید بر اینکه در این چند روز حرکت‌هایی خودجوش انجام شد که نشان‌دهنده وحدت و بیداری مردم است، خاطرنشان کرد: خدا را بر این نعمت شاکریم؛ این حضورهای میلیونی پیام قاطعی به جنایت‌کاران صهیونیستی در غزه است که بدانند روزهای آخر خود را سپری می‌کنند و وعده ۲۵ساله هر چه زودتر محقق خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خراسان به این مراسم و تجلیل از خدمات، زحمات و جان‌فشانی‌های مجاهدی که بیش از ۴۰ سال در صحنه تبلیغ دین تلاش کرده، اشاره نمود و گفت: امیرمؤمنان علیه‌السلام درباره یکی از یاران خویش می‌فرمایند: یَرْحَمُ اللَّهُ خَبَّابَ بْنَ الأَرَتِّ، فَلَقَدْ أَسْلَمَ رَاغِباً، وَ هَاجَرَ طَائِعاً، وَ قَنِعَ بِالْکَفَافِ، وَ رَضِیَ عَنِ اللَّهِ، وَ عَاشَ مُجَاهِداً. این صحابه پیامبر (ص) دلداده ایشان و به بیانی، ششمین کسی بود که ایمان آورد.

وی ادامه داد: هر چه نسبت به حباب بن ارت از سوی قریش جنایت و شکنجه شد، باز هم در خدمت پیامبر اسلام (ص) و یکی از یاران امیرمؤمنان (علیه‌السلام) بود؛ او همه زندگی خود را با جهاد گذرانید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خیاط در همین راستا به مجاهدت شیخ ابراهیم زکزاکی اشاره کرد که در راه تبلیغ دین تلاش کرد و حتی فرزندان او را به شهادت رساندند؛ اما با اخلاص خود، کار بزرگ و عظیمی انجام داد و به هدایت افراد پرداخت.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha