دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1115326
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
خنداب

استاد مدرسه علمیه مهدیه خنداب گفت: برای زندگی در جوامع امروزی باید کاری کنیم که ارزش های اسلامی حفظ شود و تغییری نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه مهدیه خنداب امروز نشست اخلاقی با حضور خانم صفاهانی مدرس این مدرسه برگزار شد.

خانم صفاهانی گفت: مهمترین مسئله در زندگی انسان امید به زندگی است. باید در زندگی الگویی داشته باشیم که ارزش داشته باشد زیرا الگوها در زندگی ما اثر گذار است.

مدرس مدرسه علمیه مهدیه خنداب تصریح کرد: اگر به خاطر پیشرفت جوامع امروزی در زندگی دچار مشکل می شویم به خاطر این است که الگوها کم ارزش شده اند و با اهداف والای انسانی سازگار نیستند.

وی با اشاره به ارزش های اسلامی خاطرنشان کرد: برای زندگی در جوامع امروزی باید کاری بکنیم که ارزش های اسلامی حفظ شود و تغییری نکند.

صفاهانی بیان کرد: خانواده های مذهبی باید مراقب باشند که چگونه رفتار می کنند که هم ارزش های اسلامی را حفظ کنند هم با پیشرفت جامعه پیش بروند چرا که اگر کوتاهی کنند باعث ضرر رساندن به خود و فرزندانشان می شوند.

وی افزود: کم کاری والدین نسبت به پیشرفت جامعه باعث مشکل در تربیت فرزندان می شود. خانواده ها باید در عمق وجود فرزندان خود تأثیرگذار باشند که برای این تأثیرگذاری باید به چند نکته توجه کنند:

۱- الگوی عملی برای فرزندشان باشند.

۲- محبوب فرزندانشان باشند.

۳- فرزندان والدین را موفق ببینند.

وی در پایان اظهار کرد: در هر شرایطی با پیشرفت جامعه باید مراقب فرزندان باشید تا بتوانند ارزش را از غیرارزش تشخیص دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha