یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت بر کار کردن در مسیر تحقق عدالت اجتماعی تأکید کرد و گفت: حکومت‌ها وقتی می‌خواهند شکل بگیرند با شعار، پرچم، راهپیمایی و حضور مردم از همه اقشار همراه است؛ ولی وقتی حکومت مستقر شد با راهپیمایی و شعار نمی‌شود کشور را پیش برد؛ بلکه با تحقق شعارها حکومت استمرار پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سعیدی در دیدار میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه اهل‌بیت (ع) تا پای جان برای تحقق اهداف الهی تلاش کردند اظهار کرد: در مسیر تحقق عدالت اجتماعی باید جوری کار کرد که اگر یک مسیحی خواست در باب جامعه دینی ما کتاب بنویسد نام کتابش «صوت العدالت الاجتماعیه» باشد.

وی خاطرنشان کرد: حکومت‌ها وقتی می‌خواهند شکل بگیرند با شعار، پرچم، راهپیمایی و حضور مردم از همه اقشار همراه است؛ ولی وقتی حکومت مستقر شد با راهپیمایی و شعار نمی‌شود کشور را پیش برد؛ بلکه با تحقق شعارها حکومت استمرار پیدا می‌کند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه افراد متخصص و متعهد باید سر کار بیایند، افزود: متعهد بودن دامنه گسترده‌ای دارد و از لایه‌های مهم آن تعهد داشتن به کشور است؛ زیرا برخی افراد ممکن است مسلمان هم نباشند؛ ولی به کشور تعهد داشته باشند.

وی با بیان اینکه خداوند عادل است و به افرادی که به کشور خدمت می‌کنند، پاداش می‌دهد، گفت: دولت سیزدهیم دولتی خط‌شکن، جهادی، با جرئت و باعرضه است و باتدبیر حرکت می‌کند تا کشور از آسیب‌ها حفظ شود.

آیت‌الله سعیدی دولت سیزدهم را فرصت خوبی برای خدمت دانست و گفت: مراقب رانت‌ها و هوای نفس خود باشید و سعی کنید که در مسیر درست حرکت کنید جلوی کج‌روی‌ها گرفته شود و تا بتوانید خدمات بیشتری را ارائه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha