دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
image.png

حوزه/ در مراسمی با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق از خدمات معلمان مجتمع آموزشی علوی نجف اشرف ویژه دانش آموزان ایرانی قدردانی شد.

به گزارش خبرگزای حوزه، آیت الله سید مجتبی حسینی، در مراسم تودیع معلمان مجتمع آموزشی علوی نجف اشرف در پایان دوره ماموریت در مهمانسرای آستان مقدس علوی ابراز داشت: از شما معلمین عزیز تشکر و قدردانی می‌کنم که در این مدت ۲ سال در خدمت نونهالان و نوجوانان مردم کشورمان بوده‌اید و برای تربیت و آموزش این عزیزان زحمت کشیدید. همچنین در این مدت در جوار حضرت امیرالمومنین علیه السلام و سایر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از این نعمت بزرگ الهی برخوردار بودید.

وی افزود: حضور معلمین و خدمت به دانش‌آموزان یک فرصت مهم و ذی‌قیمت است. ان شاء الله در جوار بزرگ معلم عالم بشریت توانسته باشید از این فرصت معنوی حداکثر بهره‌برداری را برده و این فرصت ۲ ساله برای شما روحیه و نشاط به یادگار گذارده باشد. امیدوارم همیشه برای خیرخواهی و انسان دوستی بشریت گام بردارید و در این راه ثابت قدم باشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: کالایی که شما معلمین دارید را اگر بخواهید با مال عوض کنید ارزان فروخته‌اید بلکه باید این کالا را با خداوند متعال معامله کنید چرا که «مَا عِندَکُمْ یَنفَدُ وَمَا عِندَ ٱللَّهِ بَاقٍ» آنچه که در نزد شماست تمام می‌شود و آنچه که در نزد خداوند متعال است می‌ماند.

مراسم تودیع معلمان مجتمع آموزشی علوی نجف اشرف برگزار شد

مراسم تودیع معلمان مجتمع آموزشی علوی نجف اشرف برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha