دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست گفتمان انقلاب اسلامی با روحانیون استان آذربایجان غربی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در تاریخ معاصر انسان از حجم جنایات صهیونیست ها در حیرت می ماند و امام خمینی از روزی که علم مبارزه با پهلوی را بلند کرد یهود و صهیونیزم را در حکومت پهلوی تبیین کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی امروز در نشست گفتمان انقلاب اسلامی که با حضور روحانیون مستقر آذربایجان غربی در اردوگاه نور ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مسائلی که باید امروز تبیین شود جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین است و متاسفانه حتی در جمع نخبگان هم بعضا مطالبی مطرح می شود که نشان می دهد این مسئله به درستی تبیین نشده است.

وی افزود: اگر از منظر دینی به این مسئله نگاه کنیم، آیات و روایات فراوانی در مورد یهود وارد شده است و در تاریخ از صدر اسلام تاکنون دست یهود در همه فتنه های بزرگ وجود داشت و یکی از مصادیق " غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ " در سوره حمد که روزی ۱۰ بار در نماز واجب است بخوانیم، قوم یهود می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بی دلیل نیست که حجم قابل توجهی از آیات و روایات به جنایت و خباثت یهود اختصاص یافته است و تفسیر طبری مهم ترین منبع انتشارات اسرائیلیات است و هر کجا به قرآن دروغ بسته شده است دست یهود در آن بود.

وی ادامه داد: علت اصلی مبارزه یهودی ها با حضرت مسیح این بود که آئین مسیح به ضرر یهودی هایی بود که دین موسی (ع) را تحریف کرده بودند و یهودی ها افراد را گمارده بودند تا مسیحی ها را تحت تعقیب قرار داده و آن ها را بکشند و یکی از این افراد گمارده شده به اسم شائول طرسوسی " پولس " بود که دید نمی توان با کشتن مسیحی ها، آن ها را منقرض کرد و لذا لازم است به درون آن ها رخنه کرده و مسحیت را باید تحریف کنند. این فرد در اول خود را به کوری زد و سپس به مسیحی ها به دروغ گفت که توسط حضرت مسیح بینا شدم و خود را پیام رسان و رسول حضرت عیسی جا زد ولذا پولس قاتل تبدیل به پولس مقدس شد و بعد از حضرت عیسی (ع) مقدس ترین فرد، این شخص است و مبانی فکری مسیحیت امروز مبانی فکری پولس است و لذا تحریف یکی از مهم ترین شگردهای یهودی ها بود.

حجت الاسلام امامی اضافه کرد: تاریخ صدر اسلام هم پر است از این افراد؛ اسم هر کسی اگر عبدالشمس و یا دیگر اسامی جاهلی بود نبی مکرم اسلام دستور می داد اسم خود را به عبدالرحمن تغییر دهد اما نام ابوهُرَیره که از جمله اسامی دوران جاهلیت به معنی گربه باز بود، باقی ماند و این فرد یهودی که از گرسنگی داشت می مرد به دروغ اسلام آورد تا زنده بماند و بعدها با تعریف داستان های صهیونیستی و یهودی در ببین مسلمانان جدا شده از مکتب اهل بیت به یک محور تبدیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان این که بر اساس اعترافات خود ابوهریره، او بیش از ده هزار حدیث جعلی به نبی اکرم نسبت داده است، افزود: کعب الاحبار یهودی یکی دیگر از یهودی هایی بود که روز دوشنبه در زمان خلیفه مسلمان شد و روز جمعه برای مسلمانان اقامه نماز جمعه کرد و یهودی ها وارد اسلام شدند تا دین الهی اسلام را هم مثل دین یهود تحریف کنند که اعجاز اهل بیت علیهم السلام مانع شد هر چند در برخی موارد جعلیات را وارد اسلام کرد.

وی تصریح کرد: باید رابطه معاویه، بنی امیه، بنی عباس با یهودی ها برای مردم تبیین شود و در موارد بسیاری طبیب ها و برخی خواص نزدیک خلفا یهودی ها بودند.

حجت الاسلام امامی اضافه کرد: در فیلمی که به نام محمدرسول الله توسط مصطفی عقاد ساخته شده است هیچ نشانی بجز یک شمشیر از امام علی علیه اسلام نیست و هیچ اشاره ای به یهود و منافقین که این همه آیات و روایات در موردشان وجود وجود دارد، نشده است. در صدر اسلام امام علی علیه السلام بزرگترین مدافع نبی اکرم (ص) بود و یهود در صدر اسلام بزرگترین دشمن مسملین بودند و در این فیلم هیچ نشانه ای از جنگ احزاب نیست چرا که اگر می خواست بدان اشاره کند باید به خدعه و نیرنگ های یهود هم اشاره می کرد.

در دوران پهلوی تفسیر آیات بنی اسرائیل ممنوع بود

وی ادامه داد: رهبر انقلاب ۱۹ اردیبهشت سال ۸۴ در دیدار جمعی از دانشجویان استان کرمان فرمودند: بنده سال ۵۰ در مشهد برای دانشجوها درس تفسیر می گفتم و اوایل سوره ی بقره - ماجراهای بنی اسرائیل - را تفسیر می کردم. بنده را به ساواک خواستند و گفتند چرا شما راجع به بنی اسرائیل حرف می زنید؟ گفتم آیه ی قرآن است؛ من دارم آیه ی قرآن را معنا و تفسیر می کنم. گفتند نه، این اهانت به اسرائیل است! درس تفسیر بنده را به خاطر تفسیر آیات بنی اسرائیل - چون اسم اسرائیل در آن بود - تعطیل کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: علمای بزرگ اسلام در مورد مکر یهود سخنرانی کرده و کتاب نوشتند و این بیان رهبر معظم انقلاب است که می فرمایند ما رژیم صهیونیستی را یک رژیم نامشروع و حرام‌زاده میدانیم. این را باید ما روحانیون تبیین کنیم.

در افق معارفی شیعه مسئله فلسطین بسیار مهم است

وی گفت: در افق معارفی شیعه مسئله فلسطین بسیار مهم است و یکی از جنگ های مهم امام زمان (عج) در فلسطین خواهد بود و از بیت المقدس نبی مکرم به معراج رفته است و آن جا محل عروج بشریت است و در برخی نقل ها بیان شده است که حضرت سلیمان همه سحر و جادوهای شیاطین و اجنه را آن جا دفن کرده و به همین دلیل برای یهودی ها مهم است.

یهودی ها چند صدهزار ایرانی را قتل عام کردند

حجت الاسلام امامی با اشاره به جشن پوریم یهودی گفت: اگر از بُعد ایرانی به لزوم دشمنی با صهیونیست ها نگاه کنیم، یهودی ها سه هزار سال است جشن پوریم را که قتل عام مردم ایران است، جشن می گیرند و در نقل های تاریخی بین هشتاد تا ۵۰۰ هزار نفر ایرانی را قتل عام کردند که کل مردم ایران آن زمان حدود ۸۰۰ هزار نفر بودند.

وی ادامه داد: در سال ۱۹۱۷ میلادی که بخش‌هایی از ایران توسط نیروهای روسیه، عثمانی و بریتانیا اشغال شد و ذخیره غلات جنوب شرق به نظامیان بریتانیایی فروخته شد و در شمال شرق ایران نظامیان روس همه راه‌ها را بستند و از انتقال گندم به جز آنهایی که به مقصد ارتش روس بودند جلوگیری کردند و یک قحطی بزرگ اتفاق افتاد و ۹ میلیون از مردم ۲۱ میلیونی ایران قتل عام شدند که نقش راکفیلرها و روتشیلدهای یهودی در این قحطی غیر قابل کتمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: در تاریخ معاصر انسان از حجم جنایات صهیونیستی ها در حیرت می ماند و امام خمینی(ره) از روزی که علم مبارزه با پهلوی را بلند کرد پای یهود و صهیونیزم را در حکومت پهلوی تبیین کردند و بعد از انقلاب هم امام فرمودند؛ صهونیست ها جنگ تحمیلی را راه انداختند تا فکر مسلمانان را از فلسطین منحرف کنند.

وی اضافه کرد: همه جنایات و مظالمی که حکومت ها بر سر بشیریت آورده اند، اسرائیل بر سر ملت فلسطین آورده است و اصلا ۸۰ سال قبل موجودی به نام اسرائیل وجود نداشت، بعد از سقوط عثمانی، فلسطین به دست انگلیس افتاد و آن ها ممالک مسلمانان را به صهیونیست ها دادند.

حجت الاسلام امامی گفت: برخی شایعه ای راه انداختند که فلسطینی ها ناصبی هستند و این دروغی بیش نیست. وظیفه روحانیت است که برای مردم تبیین کنند اسرائیلی ها ۷۰ سال است خون مردم فلسطین را در شیشه کرده و اجازه ورود آن ها به مساجد و منازل خودشان را نمی دهد و امروز عده ای می گویند حماس اشتباه کرده از کشور خود دفاع کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha