دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان، مدیرکل مرکزخدمات‌حوزه‌علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات‌ حوزه‌ علمیه استان کرمانشاه در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و فجایع نسل‌کشی در فلسطین پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه » از کرمانشاه، در پیام حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان، مدیرکل مرکز خدمات‌حوزه‌ علمیه استان کرمانشاه در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه آمده است:

«لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ...»

وقتی که نگاه به اوراق تاریخ می‌اندازیم می‌بینیم، هیچ گروهی به اندازه‌ی یهود پیامبر خدا (صَلَّی اللَّهُ عَلَیهِ وَ آلِه) را اذیت نکردند.

صهیونیزم جهانی، امروز با تأسی به پدران خود، بیشترین آزار را برای امت پیامبر (صَلَّی اللَّهُ عَلَیهِ وَ آلِه) دارند، مسلمانان جهان بایستی به این آیه‌ی شریفه توجه کنند که بدترین دشمنان شما یهود است.

همان یهود صهیونیستی که نژادپرست است و نژاد خود را برتر از دیگر انسان‌ها دانسته و مابقی انسان‌ها را برده خود می داند و همان یهودی که سودای بین نیل و فرات را دارد.

امروز به استناد آیه قرآن که می فرماید: «وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ»

چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟! (النساء ۷۵)

و همچنین به استناد سخن امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب (علیه الاسلام) که می‌فرمایند: کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً (بخشی از نامه 47 نهج البلاغه)

بایستی مسلمانان با تمام توان و وحدت، برای ریشه‌کن کردن این غده‌ی سرطانی اقدام کنند و امروز همه وظیفه دارند، نسبت به این موضوع تبیین کنند تا همه‌ی جهان، حامیان این رژیم غاصب کودک‌کش را بشناسند.

کلام آخر، همان سخن امام راحل است که می‌فرمایند: اگر مسلمین مجتمع بودند، هر کدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد.

«اللهم انصر جیوش المسلمین و عساکر الموحدین فی مشارق الارض و مغاربها»

سیدمحمدحسین ضیغمیان

مدیرکل مرکز خدمات‌ حوزه‌ علمیه استان کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha