دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: در دوران دفاع، دفاع از حرمین و امروز امنیت کشور بسیج مخلصانه عمل کرد و در تمامی شرایط سخت همواره کنار مردم بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛ حجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان امروز در اختتامیه پنجمین دوره جشنواره اسوه بسیج در حسینیه عاشقان ثارالله این استان با حضور ۲۳ پایگاه منتخب برگزار شد، گفت: بسیجیان دارای نشانه و ویژگی‌هایی هستند که برخی ظاهری و قابل مشاهده است از جمله پوشش ظاهری، عبادت، رفتار حسنه، ولایتمداری، کمک‌به هم نوع و حضور در تمامی عرصه‌ها و… از جمله ویژگی بسیجیان است.

وی با بیان اینکه هر زمان و مکان بسیج وعده‌ای داده باشد به آن عمل کرده است، افزود: در دوران دفاع، دفاع از حرمین و امروز امنیت کشور بسیج مخلصانه عمل کرد و در تمامی شرایط سخت همواره کنار مردم بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان تصریح کرد: تفکر بسیجی امروز در دنیا در حال اشاعه و فرهنگ سازی است. در تفکر بسیجی، حفاظت و حراست از دین و ولایت اولویت دارد به همین علت در صحنه حضور فعال دارند.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه اسوه بسیج مهم است تا مردم با دستاوردها و عملکرد بسیجیان آشنا شوند چراکه این عزیزان در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تربیتی در جامعه نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha