چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1117292
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
افروغ

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: امروز به وضوح شاهد بصیرت در نسل چهارم انقلاب اسلامی هستیم به گونه‌ای که جوانان امروز ما باعث افتخار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در دنیا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امروز در مراسم روز دانش آموز در میدان امام حسین(ع) شهر آبپخش با تأکید بر لزوم دشمن‌شناسی و راه‌شناسی، اظهار داشت: امروز به وضوح شاهد بصیرت در نسل چهارم انقلاب اسلامی هستیم، به گونه‌ای که جوانان امروز ما باعث افتخار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در دنیا شده‌اند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: دانش آموزان با بصیرت جمهوری اسلامی ایران به موقع تشخیص دادند و با حضور خودشان اعلام انزجار خودشان بر علیه باطل را اعلام کردند.

افروغ ابراز کرد: نظام استکباری، در مقابل نوجوانان ما کم آورده بود و لذا با گلوله و مسلسل در مقابل آنها ایستاد و خون پاک نوجوانان کف خیابان ریخته شد.

وی تصریح کرد: نقش نوجوانان اینجا خودش را نشان می‌دهد که بن‌بست‌ها را بشکند و دانش آموز یعنی نوآوری علمی داشته باشد و در مسیر فرهنگسازی حرکت کند، همان طوری که دشمن خیلی تلاش کرد تا بتواند روی دختران ما اثرگذار باشد اما دشمن دید که همین دختران فهیم و با بصیرت چه تو دهنی به آنها زدند و این یعنی بصیرت که دستاورد انقلاب اسلامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: بدانید این مسیر سیاسی طراحی دنیای جدید است، جبهه استکبار مدعی شده که می‌خواهد نظم نوین جهانی حاکم کند، نظمی که جبهه استکبار در رأس آن قرار دارد و بقیه مردم کره خاکی در معیت آنها هستند، اما به یمن حرکت انقلابی امام راحل(ره) و به یمن خون شهدای گرانقدر، شاهد فروپاشی جهان استکبار هستیم.

افروغ افزود: هر روز شاهد افول قدرت استکبار جهانی هستیم، همان طوری که شوروی کمونیست فرو پاشید، امروز شاهد فروپاشی و نابودی رژیم اسرائیل این غده سرطانی هستیم.

افروغ خاطرنشان کرد: دیدید که سید حسن نصرالله با چه قدرتی تأکید کرد که جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی گام‌های پیروزی خودش را بر می‌دارد.

مدیر کل اداره فرهنگ ارشاد و اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: بعد از آن هم نوبت آمریکای جهان‌خوار است که او را از صحنه روزگار حذف کنیم، همانند کمونیسم.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: در مقابل، باید نظم نوین جهانی را راه اندازی کنیم، نظم نوین جهانی یعنی اینکه، تمام دنیا منتظر حکم جهاد ولی امر بودند این یعنی قدرت جدید جهان، این یعنی نظم جدید جهان و امروز قدرت را در محور مقاومت می بینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha