سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سید علیرضا ادیانی - اردبیل

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: هر سخنی، هر اقدامی، هر قلمی، هر بیانی که مردم را نسبت به نظام مأیوس و ناامید کند آن سخن دشمن و اقدام آمریکایی و اسرائیلی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در جمع روحانیون عقیدتی سیاسی انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: ما اگر شبانه روز خداوند را شکر کنیم نمی توانیم شکر نعمت را بجا بیاوریم که در چه مقطعی از مقاطع تاریخ عمر ما را مقدر کرده است و نعمت خدمت در این نظام مقدس را به ما ارزانی داشته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اهمیت عامل بودن یک روحانی، گفت: بنا قلبی بنده از اولین روزی که خداوند متعال افتخار حضور در مجموعه انتظامی را به بنده عنایت فرمود این است که چیزی را که عمل می کنم به دوستان بگویم.

هر اقدامی که مردم را ناامید کند اقدامی آمریکایی، اسرائیلی است

وی با اشاره به شرایط روحانیت در دوران پهلوی گفت: وقتی عمال رژیم به فیضیه حمله کردند آیت الله خزعلی فرمودند امام به من ماموریت داد بروم خدمت مراجع قم که بیایند بیانیه محکومیت فیضیه را صادر کنیم و امروز به برکت انقلاب اسلامی روحانیت همراه و در کنار مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خطاب به روحانیون حاضر در جلسه گفت: برادران من، با همه وجودم عرض می کنم ما در یک پیچ تاریخی مهم و سرنوشت ساز هستیم این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دو رکن اسلام و مردم تشکیل شده است.

هر اقدامی که مردم را ناامید کند اقدامی آمریکایی، اسرائیلی است

وی ضمن تشریح شرایط فعلی کشور تاکید کرد: هر سخنی هر اقدامی هر قلمی هر بیانی که مردم را نسبت به نظام مایوس کند آن سخن دشمن و اقدام آمریکایی و اسرائیلی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: یکی از شگردهای دشمن ایجاد یاس و ناامیدی، سعی در بزرگ جلو دادن ضعف ها و کمبودهای نظام و کوچک و کم نشان دادن کارهای مثبت و موفقیت های نظام است که همگی وظیفه شرعی و قانونی داریم تا با جهاد تبیین واقعیت ها را به جامعه و به گوش مردم برسانیم و آنها را تشویق به شرکت در انتخابات نماییم انتخاباتی که به لطف پروردگار دشمن شکن خواهد بود.

هر اقدامی که مردم را ناامید کند اقدامی آمریکایی، اسرائیلی است

وی خطاب به روحانیونی که به عنوان مشاور مذهبی در کلانتری ها حضور دارند، گفت: ما اصرار داریم که از پایین ترین نقطه تماس با مردم تحول اتفاق بیفتد برای همین است که روحانیون را در کلانتری ها مستقر کردیم تا این روحانی بشود کسی که مردم به آن رجوع می کنند تا با هنر خود بتواند کاری کند تا روحیه عناصر کلانتری و حال مردم خوب تر و معنوی تر شود.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در پایان تصریح کرد: کار اصلی من و شما این است که ارزشهای اسلامی و انقلابی را حفظ کنیم و برای گسترش روز افزون آن تلاش کنیم، ما می توانیم با رفتار درست با کمک گرفتن از خداوند متعال و با تاسی به سیره معصومین (ع) و با مدد گرفتن از ولی عصر (عج) بسیار موثر باشیم.

هر اقدامی که مردم را ناامید کند اقدامی آمریکایی، اسرائیلی است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha