شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: امروز رژیم صهیونیستی سند مهم رسوایی فرهنگ غرب است. غرب که ادعای تمدن و تعقل و پیشرفت و آبادانی دارد اما همه اروپایی ها پشت جنایات اسرائیل ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر پیش از ظهر امروز در مراسم عباگذاری طلاب پایه اول مدرسه علمیه چهارده معصوم علیه السلام برازجان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فلسطین، اظهار داشت: مسئله مهم‌ امروز استکبارستیزی است که در عالم وجود دارد و در دنیا تحرکی ایجاد کرده است. چه کسی تصور می کرد که جمعیت زیادی در لندن جمع شوند و علیه اسرائیل شعار دهند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر وظیفه امروز طلاب و روحانیون را مقابله با استکبار و ترویج آن عنوان کرد و ابراز داشت: علما ورثه انبیا هستند و میراث مهم انبیای الهی استکبارستیزی و مقابله با طاغوت است.

حجت الاسلام خدری بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی سند مهم رسوایی فرهنگ غرب است. غرب که ادعای تمدن و تعقل و پیشرفت و آبادانی دارد اما همه اروپایی ها پشت جنایات اسرائیل ایستاده اند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه امروز کسی نمی تواند ادعای حقوق بشری غرب را باور کند، گفت: سال های سال است که راجع به انرژی هسته ای به کشور ما گیر می دهند و ما را تحریم کرده اند اما اسرائیل امروز به صراحت اعلام می کند که ما باید غزه را با بمب اتم بزنیم؛ اگر کسی دیگری غیر از اسرائیل این حرف را می زد آمریکایی ها چه واکنشی داشتند؟

وی با بیان اینکه امروز مهمترین کار ما جهاد تبیین است، افزود: یکی از نبردهای مقدس، نبرد با اسرائیل است و به عنوان عبادت محسوب می شود، بنابراین طلاب باید در حوزه تبیین‌گری کار کنند و نسبت به قضایای فلسطین روشنگری کنند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به شهادت حدود ۱۰ هزار نفر در غزه، گفت: درصد بالایی از شهدا کودکان و زنان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha