شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
photo_2023-11-04_20-31-30.jpg

حوزه / معاون فرهنگی، تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان "هنر همسرداری" ویژه طلاب و دانش‌آموختگان این واحد حوزوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، لیلا یحیی‌زاده معاون فرهنگی، تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه آموزشی "مهارت‌های همسرداری" با هدف حفظ و تقویت بنیان خانواده و تبیین معیارها و شاخص‌های خانواده موفق، برای طلاب و مبلغان مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) در محل این واحد حوزوی برگزار شد.

وی با بیان اینکه سلامت جامعه بستگی به سلامت خانواده دارد و چنانکه والدین شناخت و رفتار صحیحی از هم نداشته باشند فرزندان آنها نیز قادر به تشکیل خانواده موفق نخواهند شد، افزود: پرداختن به مسائل خانواده و تلاش برای تکامل آن، تنها یک مسئله شخصی نیست بلکه آثار اجتماعی قابل توجهی نیز به دنبال خواهد داشت.

معاون فرهنگی، تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل گفت: همسران با یادگیری مهارت‌ها و اصول همسرداری و به‌کارگیری آنها در زندگی، آرامش و امنیت را به خانواده خود می‌توانند ارزانی بخشند.

یحیی‌زاده اظهار کرد: کارگاه آموزشی "هنر همسرداری" طی چهار جلسه با ارائه خانم شهربانو ستوده مربی مشاور خانواده برگزار شد و شناخت دیدگاه صحیح نسبت به جایگاه زن و مرد، خصوصیات و تفاوت‌ها، شناخت عوامل خوشبختی خانواده، شناخت آفات خوشبختی خانواده، شناخت روش‌های برخورد صحیح با ناهنجاری‌ها در خانواده و مهارت شناخت زوجین از مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.

کارگاه آموزشی "هنر همسرداری" در اردبیل برگزار شد

کارگاه آموزشی "هنر همسرداری" در اردبیل برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha