دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نرجس شکرزاده

حوزه/ پژوهشگر حوزه علمیه خواهران بر لزوم حرکت رسانه ملی در راستای ارتقای سطح کیفی تولیداتش تأکید کرد.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به لزوم حرکت رسانه ملی در راستای ارتقای سطح کیفی تولیداتش اظهار داشت: واقعیت آن است که افزایش کیفیت تولیدات صداوسیما از جمله عواملی است که به تقویت اعتماد مردم به رسانه ملی کمک شایان توجهی می کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) سال ها پیش در توصیف صداوسیما از عبارت پرمعنای دانشگاه عمومی استفاده کردند و مقام معظم رهبری نیز از صداوسیما با عنوان قرارگاه مهم فرهنگی و رسانه ای یاد نمودند که این ها نشان می دهد رسانه ملی در شکل گیری و توسعه فرهنگ عمومی جامعه چقدر نقش کلیدی برعهده دارد.

پژوهشگر حوزه علمیه خواهران خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین کارها باید در وهله کنونی، تلاش هدفمند در جهت غنابخشی به کیفیت برنامه های صداوسیما باشد چرا که این سازمان به عنوان یک دستگاه فرهنگ ساز لازم است که در این زمینه تولیدات خود را به طور مرتب ارتقا بدهد و لذا در سطوح مختلف باید این بازتعریف برای ارتقای کیفی رخ دهد.

شکرزاده افزود: رسانه ملی هم در سطح ملی و هم بین المللی باید پیشران و پیشگام باشد و ما امروز نیاز داریم که صداوسیما زمینه ساز ایجاد انقلاب فکری و تحول اندیشه ای باشد چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند در عرصه سیاسی انقلاب ما به ثمر نشست اما انقلاب فکری و فرهنگی هنوز محقق نشده و باید رسانه ملی در این راستا نقش و رسالت مهم خویش را به درستی ایفا کند.

وی بیان داشت: نکته حائز اهمیت دیگر ناظر به لزوم حفظ و تقویت سرمایه اعتماد عمومی است، چرا که سرمایه اصلی رسانه ملی، اعتماد و رضایت مخاطب است که اگر ما اعتماد مخاطب را با برنامه های با کیفیت جلب کنیم و برنامه های مورد نیاز مخاطب در انواع و اقسام سطوح سنی و تحصیلاتی مختلف را داشته باشیم، به موفقیت نسبی در این باره رسیده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha