سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1119264
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
خنداب

احمدی در نشستی به معرفی کتاب فلسطین از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خانم فاطمه احمدی، روز چهارشنبه در نشست معرفی کتاب فلسطین از منظر مقام معظم رهبری که در کتابخانه معراج شهرستان خنداب استان مرکزی برگزار شد، گفت: ما با سیطره ی صهیونیسم بر اغلب مراکز قدرت بین المللی، قدرتهای مالی و اقتصادی مواجه هستیم؛ در سراسر دنیا مراکز قدرت بین المللی، قدرتهای مالی و اقتصادی غالبا هم در مشت صهیونیستها و سرمایه دارهای بزرگ است.

وی در ادامه افزود: این جبهه در مقابل نظام اسلامی از همه ی وسائل استفاده میکند و در داخل هم متأسفانه کسانی به اینها جواب میدهند؛ کسانی طرف مورد اعتماد آنها میشوند حرف آنها را تکرار میکنند، به آنها پاس گل میدهند برای اینکه آنها بتوانند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند. در مقابل آن، بیداری مردم، آگاهی ، انگیزه، حضور، دینداری مردم و علاقه مندی آنها به مبانی نظام و پایه های نظام وجود دارد. اینها حقائقی است که در جمهوری اسلامی وجود دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: اینها مجموعه ای از سیاستها و اعمال آشکار صهیونیست است و یقینا در کنار اینها چندین برابر، فعالیت پنهان در جهت توطئه و ترور و آدم ربایی و جنگ روانی وجود دارد که فقط از صهیونیستها و همکاران آنها ساخته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha