پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1121481
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
رحیم اهرمی

حوزه/مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قم تفکر و اندیشه بسیجی را تضمین‌کننده و عامل پیشرفت کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، روستائیان و عشایر استان قم، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی روز یکشنبه به مناسبت سالروز تأسیس بسیج مستضعفین، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج یکی از ارزشمندترین یادگارهای امام خمینی(ره) است که ثمره آن در داخل و خارج کشور مشهود است.

وی بن‌مایه اصلی بسیج را تفکر و فرهنگ بسیجی دانست و گفت: این تفکر بسیجی است که جمهوری اسلامی را در مسیر رسیدن به قله پیشرفت قرار داد و در جهان اسلام، میلیون‌ها نفر را شیفته خود کرده است.

حجت‌الاسلام اهرمی با یادآوری برخی مجاهدت‌های مخلصانه بسیجیان در سال‌های گذشته، بیان داشت: این تفکر و اندیشه بسیجی است که هزاران نفر از جوانان را بدون چشمداشت، در مسائلی همچون سیل، کرونا، کمک‌های مومنانه و مبارزه با دشمن بسیج کرده است. در قضیه اغتشاش‌های گذشته هم به بسیجیان ظلم بزرگی شد اما جوانان مومن و انقلابی تا پای جان از میهن اسلامی دفاع کردند.

وی گفت: جامعه روستایی و عشایری نقش برجسته‌ای در بارورشدن فرهنگ بسیجی داشته و دارند و ما در صندوق بیمه اجتماعی افتخار داریم که به این اقشار زحمتکش خدمت‌رسانی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha