شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: حد وقف برای بسیج نیست و هر روز بالنده‌تر از قبل به مسیر خود ادامه خواهد داد تا زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد تشکیل بسیج مستضعفان را اقدامی موثر، ارزشمند و راهبردی توسط امام امت دانست که در مقطع خاصی صورت پذیرفت و اظهار داشت: اهمیت برخی از اقدامات گاهی در ظرف زمانی خود آن طور که می‌بایست درک نمی‌شود و باید ظرف زمانی آن بگذرد تا اهمیت آن بیش از پیش درک شود.

وی افزود: می‌بینید راجع به شخصیت امام هنوز بعد از گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی، می‌بایست سال‌های سال بگذرد تا اهمیت، جایگاه و منزلت شخصیت و اقدامات ایشان در آن ایام حساس و بحرانی درک شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان، بسیج را مصداق روشنی از شجره طیبه دانست و خاطرنشان کرد: حقیقتا ثمرات این شجره طیبه و مولود مبارک آن که به دست امام امت ایجاد شد، امروز احساس می‌شود و بسیج تبدیل به درخت تناور و تنومندی شده که در همه دنیا میوه می‌دهد و هر جا کار نشدنی بود، آن کار را شجره طیبه بسیج توانست سامان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط با بیان اینکه هرگاه مشکلی در هر کجای کشور بود با نیروی پای کار بسیج که بدون چشم‌داشت، با قدرت و اقتدار و در زمان مناسب حضور داشتند، مساله ساماندهی شد، ابراز کرد: امروز نیز در عرصه بین الملل آنچه دشمنان‌ را زمین گیر کرده حاصل و ثمره جهاد و تلاش سازمان بسیج است و برکت محور مقاومت که امروز به مولفه قدرت در سراسر دنیا تبدیل شده نیز ثمره و نمودی از فعالیت‌های سازمان بسیج می‌باشد.

وی ضمن اشاره به برخورداری نیروهای بسیج از اقتدار و عظمت و پیشبرد کار با توکل بر خداوند، عنوان کرد: امروز نیروهای مقاومت، دشمن صهیونیست و استکبار جهانی را وادار به پاسخگویی می‌کنند و در سیاست‌ها به چالش می‌کشند و این نمونه دیگری از برکات و ثمرات شیرین این درخت تناور است که بالنده پیش می‌رود، حد وقف برای او نیست و هر روز بالنده‌تر از قبل به مسیر خود ادامه خواهد داد تا زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha