پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1122134
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره با تقدیر از جانفشانی، از خودگذشتگی و تلاش های خالصانه پرسنل پلیس، گفت: پلیس در سرتاسر کشور باعث دلگرمی، امنیت، آرامش و آسایش مردم عزیز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه بخش شبانکاره صبح امروز ضمن حضور در ستاد فرماندهی انتظامی بخش با فرمانده و پرسنل این ستاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه شبانکاره در این دیدار ضمن تبریک به سرگرد میرشکاری فرمانده انتظامی بخش به جهت ارتقای درجه، گفت: پلیس در سرتاسر کشور باعث دلگرمی، امنیت، آرامش و آسایش مردم عزیز است.

حجت الاسلام محمد پردل افزود: عزیزان انتظامی با برقراری نظم و امنیت و برخورد قاطع با مخلّین نظم و امنیت عمومی یکی از پرخطرترین شغل ها را دارند.

وی با تقدیر از جانفشانی، از خودگذشتگی و تلاش های خالصانه پرسنل پلیس اظهار کرد: همه باید در کنار این عزیزان باشیم و حمایت کنیم تا مناطق مختلف کشورمان از امنیت، آسایش و آرامش بالایی برخوردار باشند.

امام جمعه شبانکاره همچنین از برخورد قاطع فرمانده انتظامی با سارقین اموال مردم، تشکر کرد.

سرگرد میرشکاری فرمانده انتظامی بخش شبانکاره نیز ضمن تشکر از حضور و حمایت امام جمعه، گفت: پلیس شبانه روز در خدمت مردم است و جهت برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از دست درازی به اموال مردم عزیز تمام تلاش خود را به کار می برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha