شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه گفت: طوفان الاقصی هیمنه دروغین صهیونیزم را شکست و شگفتی جهانی را به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه امروز در همایش اقتدار عاشورایی بسیجیان و رزمندگان در تبریز گفت: طوفان الاقصی هیمنه دروغین صهیونیزم را شکست و شگفتی جهانی را به دنبال داشت.

وی افزود: این عملیات یکی از بی نظیرترین عملیات‌های تاریخ نظامی گری دنیا بود که هیمنه رژیم ننگین صهیونیستی را بهم ریخت و شکست مفتضحانه‌ای برای صهیونیست‌ها تحمیل کرد که شکست اطلاعاتی آنان را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به سابقه تاریخی جنایات، وحشی گری و جسارت‌های رژیم سفاک صهیونیستی در ۷۵ سال گذشته طوفان الاقصی را عملیات پیشدستانه رزمندگان جبهه مقاومت خواند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه گفت: پذیرش آتش بس به معنای پیروزی و موفقیت جبهه اسلام و تفکر انقلاب اسلامی است و صهیونیست‌ها و آمریکا ناچارند تغییر نظم نوین جهانی و جغرافیای سیاسی به نفع مسلمانان را بپذیرند.

سردار پورجمشیدیان همچنین با اشاره به لزوم حکمفرمایی فرهنگ و تفکر بسیجی در همه عرصه ها، امیدآفرینی و تزریق روحیه امید در آحاد جامعه و دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران را از وظایف سنگین بسیجیان در شرایط حاضر دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha