یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست دبیران ستادهای راهبری حوزه با شهردار قم

حوزه/ رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: در حال حاضر با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به دنبال تولید اطلس فرهنگی شهر بر مبنای داده‌ها و المان‌های فرهنگی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علی مؤمن حجازی در نشست دبیران ستادهای راهبردی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با شهردار قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیکی سازی و هوشمندسازی خدمات مدیریت شهری است و در حال حاضر ۸۰ سامانه نرم‌افزاری در حال ارائه خدمات الکترونیکی هستند.

وی یکی از این سامانه‌ها را خدمات شهروندی یا قُمیار دانست و افزود: بسیاری از خدمات مدیریت شهری مانند شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک، آرامستان ها و... در این سامانه در اختیار شهروندان است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه اطلاعات المان‌ها و اطلاعات مکانی بسیاری از فضاها جمع‌آوری و در سامانه‌ای در اختیار مردم است، ابراز کرد: در حال حاضر با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به دنبال تولید اطلس فرهنگی شهر بر مبنای داده‌ها و المان‌های فرهنگی هستیم.
وی وجود ۱۶۳ دوربین نظارتی در سطح شهر را مورد توجه قرارداد و گفت: ۳۰ سامانه پلاک خوان نیز وجود دارد که خروجی این دوربین‌ها در سامانه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha