پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از کتاب آموزش قرائت قرآن کریم

حوزه/ مدیر تالیف و ارزیابی مرکز تدوین متون حوزه‌های علمیه گفت: استفاده از مبانی فقهی یکی از نقاط قوت کتاب ( حلیه صحه القراء) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین کاویانی در جلسه رونمایی از کتاب درسی جدید با عنوان ( حلیه صحه القراء) آموزش قرآن کریم اظهار کرد: جلسات نقد و بررسی این کتاب در سال ۱۴۰۱ باحضور مولف برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ویراست جدید کتاب در مسیر تکامل حرکت کرده است، مطرح کرد: تصویرسازی در این کتاب تلاش می‌کند نقصی که در نسخه‌های پیشین بوده است را برطرف کند.

مدیر تالیف و ارزیابی مرکز تدوین متون حوزه‌های علمیه با بیان اینکه استفاده از مبانی فقهی یکی از نقاط قوت این کتاب است، عنوان کرد: تمرین‌ها در این کتاب متنوع شده و از مثال‌های مناسبی در آن استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه اساتید از این کتاب به عنوان ابزار تعلیمی استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: به مرور این کتاب مورد بررسی‌های بیش‌تری قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین کاویانی با بیان اینکه یکی از نقدها به این کتاب، حجم کتاب است، تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم که آثار متنوع را تولید کنیم تا افراد مختلف با سلایق متنوع از این آثار استفاده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha