یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ اجلاس مدیران مراکز و گروههای علمی

حوزه/ قائم مقام مدیر در حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بخشی از پژوهش‌ها باید در مسیر تثبیت ایمان جامعه باشد، گفت: اگر جامعه‌ای مؤمن نباشد، فاسدانه خواهد بود و در جامعه فاسد هیچ‌گاه تمدن نوین اسلامی شکل نخواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی در آیین رونمایی از آثار دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز نظام اسلامی که در سالن جلسات معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: در میدان عمل باید به مباحث فرهنگی و اعتقادی توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شبهه‌های بسیاری در جامعه وجود دارد، مطرح کرد: دشمن ضربه‌های اعتقادی و فرهنگی بسیاری به جامعه وارد کرده است و هیچ مجموعه‌ای به دنبال ترمیم این ضربه‌ها نبوده است.

قائم مقام مدیر در حوزه علمیه قم با بیان اینکه پژوهش‌ها باید در مسیر تثبیت ایمان جامعه باشد، عنوان کرد: اگر جامعه‌ای مؤمن نباشد، فاسدانه خواهد بود و در جامعه فاسد هیچ‌گاه تمدن نوین اسلامی شکل نخواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در عرصه تعلیم و تربیت دارای مشکلاتی هستیم، خاطرنشان کرد: امروز با یک تهاجم فرهنگی روبرو هستیم و با پژوهش باید به دنبال کشف راهکارهایی برای مقابله با این تهاجم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در پایان تأکید کرد: این جامعه از شهدا، علما و بزرگان به دست ما رسیده است و ما باید به دنبال حفظ آن باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha