دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1125157
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
مصاحبه با حجت الاسلام پورامینی مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه

حوزه/ نهمین جلسه هم‌اندیشی مراکز تخصصی حوزه در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نهمین جلسه هم‌اندیشی مراکز تخصصی حوزه در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار گردید که آرایش هجومی و بکارگیری ظرفیت حوزه علمیه خواهران در امر مواجهه با شبهات و... مطالب مطرح در این جلسه بود.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام والمسلمین پورامینی مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه توجه به این نکته توجه داد که ما نباید در رویکرد خود به شبهات آرایش هجومی فراموش کنیم و گفت: در این راستا مقرر شد با همکاری مراکز یک بسته عملیاتی که رویکرد تهاجمی راتعریف و اتخاذ آرایش هجومی را تسهیل می نماید ارائه شود.

همچنین حجت‌الاسلام جوانی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران به معرفی بخش‌های مختلف حوزه علمیه خواهران به ویژه معاونت فرهنگی تبلیغی این مجموعه به منظور ظرفیت شناسی همکاری مراکز تخصصی حوزه خواهران پرداختند؛ در این راستا بیان داشتند از جمله ظرفیت‌های قابل توجه این مجموعه بیش از ۶۰ هزار فارغ التحصیل خواهر، بیش از ۵۰۰۰ استاد و ۱۸ رشته فعال است.

حجت الاسلام عبداللهی مدیر فضای مجازی با کم نظیر توصیف کردن ظرفیت حوزه علمیه خواهران وجود این ظرفیت را هم مایه امید دانست و بیان داشت: چنانچه ما تنها یک درصد از این ظرفیت را در فضای مجازی به کار بگیریم می‌توانیم یک لشکر سایبری ایجاد با حضور فعال و بسیار اثرگذار در این عرصه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام واعظی نماینده نهاد ولی فقیه در دانشگاه‌ها با توجه به ظرفیت حوزه علمیه خواهران بیان داشت: ما آمادگی داریم از این ظرفیت بالا به فراخور فعالیت‌های نهاد استفاده کنیم. از جمله اینکه خواهران مستقر در استان ها و توانمند در عرصه تبلیغ در فضای دانشگاه می تواند کمک خوبی به ما در نهاد و دانشگاه بستر خوبی جهت بکارگیری دانش و تجارب این کارشناسان دینی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha