دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/تشییع ۹ شهید گمنام دفاع مقدس با حضور پرشور مردم

حوزه/ همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان اردبیل تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکرهای مطهر ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان اردبیل تشییع شد.

مردم استان اردبیل از کودک چند ماهه تا جوان و پیر در مراسم تشییع پیکر شهدا شرکت کردند و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت کردند.

پیکرهای شهدا از مناطق عملیاتی شلمچه، جزیره مجنون، زبیدات، بوارین، ام الرصاص، چزابه و فکه تفحص شده و مربوط به عملیات‌های والفجر ۸ و مقدماتی، کربلای ۴، خیبر، مولای متقیان و تک دشمن است.

پیکرهای ۲ تن از این شهیدان در دانشگاه فرهنگیان و پارک شهید گمنام شهرک اداری شهرستان اردبیل، پیکر ۲ شهید دیگر در کشت و صنعت مغان و بخش ایران آباد شهرستان پارس‌آباد، ۲ شهید در شهرهای فخرآباد و قصابه مشکین‌شهر، یک شهید در پادگان مرزبانی شهرستان گرمی، پیکر یک شهید در روستای سولای نمین و پیکر مطهر یک شهید نیز در کورائیم شهرستان نیر به خاک سپرده خواهد شد.

استان اردبیل با تقدیم ۳ هزار و ۴۰۰ شهید در طول دوران دفاع مقدس ثابت کرده است که برای حفظ انقلاب اسلامی تا پای جان مبارزه می‌کند.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha