یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پویش موثرترین ایده برای مشارکت اساتید و طلاب

حوزه/ پویش«مؤثرترین ایده برای مشارکت اساتید و طلاب دروس آزاد در پژوهش را این می دانم که... ،» در خبرگزاری حوزه راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پویش«مؤثرترین ایده برای مشارکت اساتید و طلاب دروس آزاد در پژوهش را این می دانم که... ،» در خبرگزاری حوزه راه اندازی شد.

خبرگزاری حوزه با همکاری معاونت پژوهش حوزه های علمیه «پویش ایده پردازی برای مشارکت اساتید و طلاب دروس آزاد در پژوهش» را راه اندازی کرده است تا طلاب، روحانیون و پژوهشگران بتوانند نظرات، ایده ها، برنامه ها، انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص ظرفیت های مراکز پژوهشی حوزوی، محتواهای پژوهشی در حوزه پژوهشگران حوزوی، کرسی های نظریه نظریه پردازی و آزاد اندیشی، انجمن های علمی، جشنواره های پژوهشی، سیاست گذاری و برنامه ریزی پژوهشی، ترویج و آموزش پژوهش و ... را در این پویش بیان کنند.

علاقه مندان شرکت در این پویش می توانند نظرات خود را در موضوعات مختلف پژوهشی در ذیل همین خبر برای خبرگزاری حوزه ارسال کنند تا در اختیار مدیران ارشد حوزه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسینیان IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    بسمه تعالی سلام علیکم بنده فارغ تحصیل سطح ۳رشته فقه واصول هستم موقع نوشتن پایان نامه تکلیف لایطاق بود واقعا سخت یود استاد مشاور نداشتیم استاد راهنما هم خیلی باسواد بود وبنده اصلا از راهنمایی ایشان نتوانستم بهره ببرم چون روش ایشان با روش کارفقهی فقها فرق می کرد وموضوع چند رشته ای بودومن نتوانستم باوجود چندین برابر کار به نتیجه مورد دلخواه خود واستاد وحق مطلب موضوع را ادا کنم لذا پیشنهادم این است که ازاول طلبه مشاور پژوهشی دلسوز داشته باشد بادغدغه مندی طلبه را پله پله کمک کند یکدفعه با قله دست نیافتنی روبرو نشود
  • محسن IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    0 0
    ما رشته تخصصی خوندیم مدرسه اجبار کرده تو موضوعی که خودشون اختیار کردن کار کنیم ما گفتیم الان توی این چند سال که آموزش گرفتیم توی اینو موضوع مورد علاقه شما تا حالا حدیثی یا آیه ای یا درسی از یک بزرگ برای ما برگزار کردین جواب میدن براتون هنوز کلاس میذاریم به نظرم اگر به فکر اصلاح هستید ارتباط مستقیم با طلبه ها رو بیشتر کنید و الا فایده نداره.