دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: امروز ما همه سر سفره شهدا نشسته و مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت الاسلام هبت الله هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز در پنجمین یادواره سرداران و ۱۳۲۳ شهید فرماندهی یگان های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: به تعبیر امام راحل شهدا امامزاده هستند و باید حرمت شهدای گرانقدر در جامعه برای همگان تشریح شود.

وی با اشاره به جانفشانی شهدای یگان ویژه عنوان کرد: شهدای یگان ویژه زمینه ای خاص دارند، کسانی که در یگان ویژه در حالی هم که زنده هستند شهید می باشند چون هر لحظه در معرض خطر هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: همان موقعی که همه نیستند، پلیس در صحنه حضور دارد و در هر لحظه ای که پدران در کنار فرزندانشان در کانون خانواده هستند، فراجا در صحنه خدمت به مردم حاضر است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه امام سجاد(ع) در دعای مرزداران فرمودند، خدایا اینان (شهدا) را با اولیاء محشور کن، ادامه داد: همسران، پدر و مادر و خانواده شهدا باید به شهدای یگان ویژه افتخار کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز ما همه سر سفره شهدا نشسته ایم و مدیون خون شهدا می باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان یادآور شد: استان لرستان مهد مکتب سیدالشهدا(ع) است که برای امنیت و آرامش مردم شهید می دهد و موجب افتخار مردم استان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha