یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهید سردار سیدرضی موسوی

حوزه/ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به مناسبت شهادت سردار سرتیپ سیدرضی موسوی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به مناسبت شهادت سردار سرتیپ سیدرضی موسوی پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

حامی دلسوز مقاومت و یار دلسوخته و بیقرار سردار دل‌ها در ایام شهادت او به آرزوی دیرینش رسید و به خیل شهیدان اسلام و انقلاب و مقاومت اسلامی پیوست.
شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام و فرمانده برجسته جبهه مقاومت اسلامی سردار سرتیپ سیدرضی موسوی، موجی از تالم و تأسف همراه با انزجار و نفرت از صهیونیسم جهانی و آمریکای جهانخوار را به وجود آورد.
حادثه تروریستی حمله به منزل مسکونی این شهید سرافراز که وابسته نظامی ایران در کشور سوریه محسوب می‌شد، جنایتی آشکار و برخلاف همه موازین حقوقی و انسانی است.
دشمن صهیونیستی که اکنون درمانده‌تر از همیشه با هدایت میدانی آمریکای خبیث در همه میدان‌های نبرد نظامی و تبلیغاتی و اطلاعاتی و امنیتی دچار شکست‌های پیاپی و زنجیره‌ای شده است، برای جبران ناکامی‌های پیوسته خود دست و نیز دستاوردسازی‌های کاذب دست به هرگونه جنایتی می‌زند تا گوشه‌ای از رسوایی‌های خود راجبران نماید.
بی تردید این جنایت وحشیانه با پاسخ مناسب جبهه مقاومت روبرو خواهد شد و خون پاک و روح تابناک شهید سیدرضی موسوی موثرتر از نقش کم نظیرش در زمان حیات پر برکت او نقش آفرینی خواهد کرد.
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور شهادت این سردار پر افتخار را به محضر فرمانده معظم کل قوا و امت اسلامی خصوصاً ملت شریف و انقلابی ایران و بالاخص به رادمردان سپاه بدون مرزقدس و سپاه سرافرار پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه خانواده مکرم و همکاران و یاران آن شهید به حق پیوسته، تبریک و تسلیت می‌گوید.
سلام علیه یوم ولد و یوم استشهد و یوم یبعث حیا
والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه
سه‌شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha