یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
۹دی

حوزه/ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای، حماسه ۹ دی را یادآور یک نقشه شوم دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای، حماسه ۹دی را یادآور یک نقشه شوم دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست.

در این بیانیه آمده است: «بدون شک، ۹دی ماه یادآور یک حماسه است که با خاموش کردن آتش فتنه‌ای که توسط سرویس‌های اطلاعاتی شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها طراحی شده بود، در اتاق‌های فکر بیرون از مرزها، به اجرا درآمد. این حماسه با هزینه‌های فراوان و با کمک نوکران بی جیره و موافق آنان، خسارت سنگینی به کشور وارد کرد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «انتخاباتی که با مشارکت ۸۵ درصدی مردم برگزار شد، می‌توانست به عنوان نمادی از اوج مردم سالاری در نظام اسلامی، برگ زرینی شود. اما با حماقت و خیانت عناصر خودفروخته و بی بصیرتی برخی خواص، این فرصت به پشت آشوب های خیابانی و جنجال رسانه ای منحرف شد و باعث خدشه دار شدن اعتبار بین المللی کشور گردید. با این حال، این فتنه نقاب را از چهره کهنه منافقان کشور و سرسپردگان غرب در داخل کشور برداشت و به دست‌آوردن پیوندی قوی‌تر میان ولایت و ملّت، راه تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی و خاموش کردن فتنه های دشمنان داخلی و خارجی را نشان داد.»

در پایان این بیانیه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با گرامیداشت حماسه ی ۹ دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب به کار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha