دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ویژه برنامه یوم الله ۹ دی در شهرستان حمیدیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: جمهوریت نظام با همه انتخابات‌ها محقق می شود، اما اسلامیت فقط با انتخابات خبرگان محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، ویژه برنامه یوم الله ۹ دی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در مسجد الهدی شهرستان حمیدیه برگزار شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن گرامیداشت، سالروز بصیرت ملت ایران در حماسه ۹ دی به سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، اشاره و گفت: حاج قاسم احیاگر مکتب اهل بیت(ع) و عزتمندی در منطقه بود. او نماد نیروهای انقلابی و آزادی بخشی که از ایران اسلامی در کنار ملت‌های مظلوم قرار گرفتند و نیروهای مقاومت را از فلسطین و لبنان تا یمن و سوریه ساماندهی کردند، بود.

وی افزود: الان جبهه‌ای به گستردگی جهان اسلام در برابر استکبار جهانی که در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، تشکیل شده است و این کشورها را به افول و سقوط کشانده است و نماد این جبهه، حاج قاسم سلیمانی عزیز است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به مسئله انتخابات اشاره و بیان داشت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی هر ایرانی است. برای تحقق عملی جمهوریت و اسلامیت نظام، مناسب‌ترین راه، همین صندوق انتخابات است.

وی افزود: برای حل مشکلات و پیشرفت، باید به صورت حداکثری در انتخابات شرکت کنیم که با انتخاب شخصیت های اصلح، این موانع رفع و پیشرفت‌ها حاصل شوند. با شرکت نکردن در انتخابات نه تنها مشکلی حل نمیشود، بلکه بر مشکلات افزوده می شود و بستری برای توطئه چینی دشمنان ایجاد میشود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: جمهوریت نظام با همه انتخابات‌ها محقق میشود، اما اسلامیت فقط با انتخابات خبرگان. نظام اسلامی بدون ولایت فقیه، تبدیل به نظام طاغوت می شود و تنها ارگانی که میتواند ولایت فقیه را انتخاب کند، مجلس خبرگان است.

وی افزود: اگر پس از رحلت امام راحل(ره) مجلس خبرگان، رهبرمعظم انقلاب را به درستی انتخاب نمی کرد، اصلا معلوم نبود چه اتفاقی برای انقلاب و نظام اسلامی می افتاد. اما مجلس خبرگان با این انتخاب شایسته، نه تنها باعث حفظ نظام شدند، بلکه انقلاب و جمهوری اسلامی را در راه عزت و پیشرفت قرار دادند. اینکه امروز ایران در تمام زمینه ها جزء ده کشور برتر دنیا است، به برکت ولایت فقیه و رهبری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha