یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سینما

حوزه/ معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از نیم بها شدن قیمت بلیت سینما در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، معصومه عباسی معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلام یاستان بوشهر صبح در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: با اعلام نظر سازمان سینمایی کشور روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته قیمت بلیت سینما نیم بها شد.

وی بیان کرد: این طرح به صورت آزمایشی بوده که در صورت نفع برای مخاطب و اقتصاد سینما ادامه‌دار خواهد بود و در غیر اینصورت به شیوه قبل یعنی نیم‌بها بودن یک روز در هفته (سه‌شنبه) باز می‌گردد.

عباسی افزود: طرح آزمایشی نیم بها شدن دو روز در هفته در استان بوشهر نیز اجرا شده و علاقه‌مندان می‌توانند در این دور روز با بلیت نیم بها به تماشای فیلم‌های موردنظر بنشینند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل اضافه کرد: در حال حاضر دو سالن سینما در شهرهای بوشهر و برازجان فعال می‌باشد و فیلم‌های روز کشور را اکران می‌کنند.

عباسی تصریح کرد: در راستای نشاط اجتماعی و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان و با توجه به فعال بودن فقط یک سینما در بوشهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر یک سالن را به سازمان سینمایی کشور معرفی کرده که کارهای آن در مراحل اداری در دست اقدام می‌باشد.

وی عنوان کرد: توسعه صنعت سینما یکی از اولویت‌های این اداره کل است و در این راستا آماده هرگونه همکاری‌ طبق قانون و مقررات با موسسات و بخش خصوصی هستیم.

عباسی بیان کرد: استان بوشهر از ظرفیت بالایی در حوزه فیلم و سینما برخوردار بوده و کسب عناوین مختلف در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی گواه بر این ادعا است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل خاطرنشان کرد: نگاه دولت سیزدهم از ابتدا به حوزه فرهنگ و هنر ویژه بوده و این مهم را می‌توان در افزایش بخش زیرساختی این حوزه مشاهده کرد که انشاءالله با موافقت راه‌اندازی این سالن سینما، یک مکان دیگر فرهنگی و هنری به استان اضافه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha