پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1128948
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
استاندار

حوزه/استاندار لرستان گفت:امام (ره) سازنده مکتب حاج قاسم بودند و ما باید این مکتب را ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار،استاندار لرستان ،عصر امروز در یادواره ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی لرستان که در مصلای الغدیر خرم‌آباد برگزار شد،با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به‌ ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت:سیره و منش حاج قاسم باید در جامعه تبیین و ترویج یابد.

وی با بیان اینکه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی علمدار نهضت مقاومت بودند،افزود:رشادت ها و دلاوری های حاج قاسم و همرزمانش برای همیشه تاریخ،در اذهان مسلمانان و آزادی خواهان جهان باقی خواهد ماند.

استاندار لرستان با بیان اینکه منش و سیره حاج قاسم یک مکتب برای جبهه مقاومت محسوب می شود،اظهار داشت:مکتب حاج قاسم مکتبی با اخلاص، مقاوم ،استوار و سازنده است و باید شاخصه های این مکتب برای نسل جوان جامعه بازگو شود.

زیویار با بیان اینکه در شکل‌گیری نهضت مقاومت، ایمان بالاتر از سلاح است،خاطر نشان کرد: اگر در جهاد ایمان و اعتقاد راسخ نباشد یک وجب پس گرفته نخواهد شد.

استاندار لرستان در پایان با بیان اینکه محصول محور مقاومت برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) است که هویت‌ساز بوده است،گفت: امام (ره) سازنده مکتب حاج قاسم و ادامه‌ دهنده این مکتب رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و عمارهای آن حاج قاسم و شهدا بودند که امیدواریم ما در این راه نورانی ثابت قدم بمانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha